Show je kinderaankopen

Dit is vandaag binnen gekomen van de H&M maar die sandaaltjes lijken eerder maar 22 dan 20/21. M heeft nu 20 dus ik dacht: mooi voor de hele zomer, maar dit is echt nog te groot.

6 likes

@Zitzak https://global.direct.asda.com/george/baby/leggings-shorts/pastel-bloomer-shorts-5-pack/GEM730970,default,pd.html?cgid=D5M10G1C10

Hier hebben ze meerdere soorten bloomers. Voor mijn dochter heb ik die ook. Ik koop er ook graag pyjama’s en verkleedkleren.

1 like

Oh die zijn perfect, ga meteen bestellen. Dankjewel!!

Edit: Meh, uitverkocht. Maar ik ga de restock in de gaten houden.

Ohja ik ken het… zo stom he hoe ruim die vallen daar! K. der sandalen in maat 17 waren echt te klein dus denk bestel maat 18/19 nou denk dat ze daar vd winter een keer in past, waren wel zoveel groter. Dus nu dezelfde maar weer gekocht maat groter :joy:

Ja echt heel vreemd, hoop maar dat het in augustus en september ook nog mooi weer is.

Ik ben op zoek naar een geboortepakje. Ik beval half augustus, een pasgeboren baby heeft altijd lange mouwtjes en pijpen toch ook al is het 35 graden? Omdat ze temperatuur nog niet goed zelf kunnen reguleren

Ik wil heel graag deze, maar is uitverkocht helaas. Weet iemand of ze dit merk (Petit Filippe) ook ergens anders verkopen?

3 likes

Wehkamp verkopen ze t ook

1 like

Helaas hebben die bijna niks.

Mijn dochter is 2 jaar terug in mei geboren en hebt alleen de eerste week lange mouwen gedragen, daarna de eerste maand korte mouwen en vanaf de tweede maand bijna alleen maar een romper.
Ik had wel een grote baby, die meteen al temperatuur etc zelf goed regelde.

1 like

@anon18050057 @Paardenmeisje jullie hebben me geïnspireerd! Ik ga deze week ook leuke stofjes kopen, nu al zin in. Ik heb gisteren deze gemaakt als oefenbroekje.

Samenvatting

12 likes

Leuk al die broekjes! Denk dat ik even mijn moeder ga tippen :wink:

Een korte mouwen/broek pyjama voor J:

Voor V:

15 likes

Influencer hoor. Heb die pyjama en de meisjes versie voor R besteld :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Haha, Nice.

Heb beide kinderen vannacht omgekleed omdat ze lagen te dampen van het zweet. Ik moest even wat luchtigers hebben :grimacing:

Ja wij hadden r vannacht alleen een hemd en korte broek aangedaan en ze heeft dus gewoon doorgeslapen :scream: dus nu ligt dat daar aan, dat snap je

5 likes

Haha, nooit meer andere kleren in bed!

1 like

Maar echt. Totdat dat dan niet meer werkt haha

Lodger binnen!
Een grote slaapzak voor de dreumes, en een kleine voor de augustus baby :yellow_heart:

Ik weet niet of de baby die nodig gaat hebben, of dat we toch de dikke die van dreumes hebben in die maat (eind november kindje) gebruiken zullen. Maar hij was maar 9€ nu dussseehhh tja :see_no_evil:

Ik koop altijd de oude kleurtjes slaapzakken hihi, scheelt zoooveel!!

6 likes

Vond dit zoooo cute ( voor de herfst/winter) :heart_eyes::star_struck:

22 likes

Balen! Vreemd dat het zo raar gaat daar allemaal. Ik heb nog steeds geen mail dat het verzonden is en heb ze een mail gestuurd erover maar daar ook geen antwoord op. Ik wil mijn leuke kleertjes :sob: