Nee dat helaas niet. Alleen op de wolwas stand 30 graden.
Ongevraagde tip maar ik was zelden iets op meer dan 30 graden en heb tot nu toe zonder al te veel moeite alles eruit gekregen: zodra ze hebben doorgelekt even uitspoelen met koud water en in een emmer koud water tot je gaat wassen. Dan iets ontvettends op de vlek spuiten (dasty bv), even in laten trekken en dan in de wasmachine. Wit evt nog laten drogen in de zon dan is het er helemaal uit! (Sowieso love wit laten drogen in de zon, kwam laatst een witte hydrofiel nog met helderrode tomatensausvlekken uit de was en die zijn er met drogen helemaal uit gegaan). Ossengalzeep schijnt ook goed te helpen!
Dat zou ik voor rompers echt niet aandurven, haha. Wel mooi spul idd!!
Mja het gaat hier fout bij dat âuitspoelen en in een emmerâ, dat lukt hier zelden helaas Ingetrokken vlekken gaan er idd vaak nog uit in de zon, vandaar dat ik eigenlijk ook alleen maar witte rompers heb inmiddels. Die Dasty ga ik eens onthouden, nu vooral Vanish.
Maar zie dat ze ook bovenkleding hebben van dat merk, dat ga ik in de gaten houden voor de winter!
Bestelling binnen
Leuk! Ik heb de linker twee ook, alleen dan overslagmodel. Ben er heel blij mee, fijne kwaliteit
Mijn eerste zelfgemaakte broekje nav de post van @June88 voor het warme weer volgende week zouden jij, @Paardenmeisje en anderen het leuk vinden om een kindernaaitopic te openen?
Hij is leuk!! En ja dat zou ik superleuk vinden haha als ik ook om tips mag vragen ga nu net naar de stoffenwinkel
Oh ik hoor net van de moderators dat we in het Naai en Diy topic moeten zijn geen eigen kindertopic. Ik tag je daar even.
Vandaag getest met een klein tochtje (25 km). Groot succes, zo leuk!!
Ja ik ben ook in voor een kinder naaitopic! Gister ook dit broekie gemaakt
Haha ik had precies hetzelfde. Heb hem vandaag even losgetornd en opnieuw genaaid. Het is niet super netjes allemaal, maar als iemand dicht genoeg bij mân kind komt om het te zien krijgt hij toch een knal
Voordeel is wel dat wol vettig van zichzelf is en daardoor vlekken veel minder opneemt! Dus meestal krijg je het makkelijker schoon daardoor ook
Jaaa haha een meter witte wafelstof altijd handig, en stof voor een rok voor mezelf en bij passend stofje voor N
Gewoon doen!
Dit alles op marktplaats voor 35 euro, nog een maatje te groot naar ze groeit als kool dus dat zal niet lang meer duren.
Voor J.
En een emmertje en gieter voor in zân zwembadje
Voor V:
Alleen het broekje is wit met roze bloemetjes, maar daar kon ik geen foto van vinden
Ahh let op met die teenslippertjes! Het is mega schattig maar I viel dezelfde dag nog en had 2 open knietjes. Maar misschien kan J. het wel goed hoor!
Ja, snap ik wel, het zijn wat lompe dingen. Ze zijn alleen voor in de tuin. Die waterschoenen die ik had waren geen succes. Buiten krijgt ie zân gympen aan