Show je kinderaankopen

Goede tip! Heb nog nooit op Vinted gekeken (zo’n irritante reclame :stuck_out_tongue:). Maar heb dit nieuwe broekje gescoord voor €12.50.

Thanks

2 likes

Haha héél herkenbaar, ik moest ook even over worden gehaald maar voor kinderkleding is het ideaal en fijner dan bv MP of FB vind ik.

1 like

Klinkt alsof daar verkopen dan ook ideaal is? Ik heb de app al een poosje op mn telefoon staan, maar het ontbreekt me aan de zin om uit te zoeken hoe het werkt :sweat_smile:

Ik heb er wat kledingstukken opgezet die K. niet heeft gedrsgen en dat is heel makkelijk. Lage prijsjes (2,50 of minder) maar nig niks verkocht. Het aanbod is er ook wel mega en het is geen merkkleding die ik erop heb gezet.

1 like

Jaa groot vinted fan hier! Helemaal merken die hier moeilijk te vinden zijn. Vandaag kwam dit allemaal binnen, het is gewoon een verslaving geworden om leuke dingen te scoren op vinted :see_no_evil:

Toen ik zojuist op een skipakje voor volgend jaar februari aan het zoeken was moest ik echt stoppen van mezelf

6 likes

Even een side step, maar misschien weet iemand hier iets: ik zoek van die bloomer broekjes voor onder een jurkje, maar heb ivm doorlekken enzo geen zin om 15 euro ps te betalen. Zeeman heeft alleen met van die ruches achterop en dat zit niet zo mooi. Iemand tips?

Hema vind ik (ja echt) bij de shorts slank vallen! Die Jersey shorts!

Je kan niet zo maar leuke kleding droppen zonder erbij te zetten waar we dit kunnen scoren​:tired_face::crazy_face:

H&m heeft voor €8,- setjes van 2 pofbroekjes misschien is dat iets?

Ah vet leuk! Maar hier zitten we in maatje 98.

Ik vind de Lindex kleding leuker nu ik het in het echt zie bij jullie. Vond het op de site niet zo. Dus misschien nog maar even een rondje maken nu ik het in het echt gezien heb.

———

Chickie zit nu echt in de laatste babymaat van Hema. Ik ga die afdeling echt missen!

5 likes

Wat een gezellige stof! Mooi gedaan :slight_smile:

1 like

Coole stof!

1 like

Ah ja dat kan ik wel ff kijken, thanks!

Ah wat leuk!! En gaaf dat je een lockmachine hebt!

1 like

Leuk ik heb hem! Ga morgen meteen elastiek en boordstof halen :slight_smile:

Love mijn Lindex bestelling! Mooie kwaliteit, jammer dat ik het 1/2 maten groter besteld heb. Wachten en dwang voederen maar.

10 likes

Woohoo

Kijk nou hoe droppig :smiling_face_with_three_hearts: deze dreumis is sjiek hoor.

Ik heb ook de panter romper met t broekie (en t panter jurkje @HotMomma :sunglasses::sunglasses::grimacing::grimacing:) maar die hebben ze in een maat 74 gestuurd terwijl ik 80 had besteld :frowning:. Morgen maar even passen en de klantenservice contacten…

11 likes

Ziet er mooi uit. Wat is dit voor merk? Joho?

Daar heb ik ook veel rompers van. Ze zijn echt heel fijn inderdaad.

1 like

Maar kun je die wel heet wassen dan, ivm doorlekvlekken? Ziet er echt schitterend uit!