Show je kinderaankopen

Nou, bíjna goed, I guess.

6 likes

Oh nee hoor niet alleen hier. Het zou beter zijn als je die domme opmerking nergens maakt.

12 likes

Whyyy whyy noem je het ook gay…

2 likes

Oh wacht even vergeten dat we niet meer in 1870 leven bedoel je.

4 likes

Maar dit is echt zo’n “sorry dat jíj je aangevallen voelt” excuus. Maargoed, je mag denken wat je wilt ja. Ík vind het heel jammer dat je zo denkt, maar het staat je vrij ja.

3 likes

Je mag prima stoere vent. Je mag zelfs zeggen: hmm leuk shirt maar meer voor een meisje dan voor mijn stoere vent. Klinkt al heel anders.

8 likes

Nouja, dat is het punt denk ik niet, het punt is dat er ongegrond een geaardheid aan gekoppeld wordt. Dat heeft niks met gender te maken en is onnodig beledigend.

22 likes

Ik, maar dat ging per ongeluk :sweat_smile:

@SeatLeona beetje onhandige reactie! Ik snap je wel, ik doe mijn zoon ook geen roze shirt aan met bloemetjes, maar kom op, dit heeft toch niks met gay zijn te maken? Hoop in ieder geval dat je het anders bedoelt dan je schrijft.

2 likes

Oké ik ben vier keer opnieuw begonnen met typen hierover, maar @Bathwater verwoord het meer dan prima en daar sluit ik me bij aan. Lijkt me ook beter.

5 likes

Hahaha is ook leuk! Heb je hem? Anders ff Pb of op insta dan zoek ik hem op, maar zit met een zieke zielige baby :mask:

Ieder woord… je ziet toch wat je zegt?
Ik ben verre van ‘woke’ -wat dat ook mag zijn- maar echt, doe normaal.

13 likes

Anyway, @Ohappyday hij valt dus groot? Als het wel mee valt wil ik m wel van je overkopen. Zal mijn prinses wel mooi staan (hehehe) :heart:

2 likes

Maar ik hoef mijn woorden niet eens op een weegschaal te leggen want waarom zou ik het woord ‘gay’ gebruiken om zoiets te omschrijven?

5 likes

Dit is echt het domste exuus ever. Ten eerste typ je hier je bericht dus je hebt al kunnen nadenken over die zin. Het is niet tijdens een discussie dat je wat roept en later denkt oh shit.
En dat je super woke moet zijn om te kunnen beseffen dat iets gay noemen niet oke is is ook echt dom.

Als je had gezegd dit is te vrouwelijk voor mijn zoontje en mensen vallen over het woord vrouwelijk dat kun je idd spreken van “woke” maar nu maak je gewoon een domme opmerking en doe je net of andere mensen gek zijn.

10 likes

Heeft iemand tips voor shorts die wat smaller zijn voor een jongen?
Ik had allerlei shorts besteld bij de Zara maar die zijn helaas super wijd :unamused:
Hij heeft er al 2 van name it, maar die zijn vrij prijzig. En omdat hij net zindelijk is, heb ik wel een aantal korte broeken nodig :innocent:

Ik heb hm net gepast en hij is nog iets ruim maar t valt wel mee! T leek groter dan het is. Maarrrr hij is al vergeven haha :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik heb er twee van de h en m van de meisjesafdeling, waren niet meer te krijgen maar nog wel in andere kleurtjes geloof ik, rib shorts heten ze. En heb zo n pakket (ook van de meisjes afdeling) met 3 shirtjes en 3 shortjes die bij elkaar passen, panter, streep en grijs. Zit elastiek in en dat past goed!

1 like

Geen probleem haha!

1 like

Dank je !!

Ik wilde inderdaad name it tippen. Misschien op vinted of marktplaats kijken als je open staat voor 2e hands? Heb zo laatst ook een hele bult name it broekjes voor een paar euro per stuk gescoord en zeker nu ze kruipt, klimt etc en alles na 1 dag zo vies is dat de vlekken er soms amper uit gaan heemaal prima :stuck_out_tongue_closed_eyes: