Show je kinderaankopen

Wat een leuke stoffen! Waar is die met de bananen van? Denk meteen aan een bananenjurkje voor m’n aapje.

2 likes

Kickenstoffen!

1 like

Maat 92! Dus mocht iemand willen; slide in mn dm.

@Maison ik heb t net naast een shirtje van h&m in maat 92 gelegd en lindex lijkt wat langer te vallen. Dus ik ga t straks even passen, maar volgens mij past ze t wel al. En anders zit t t hoogzomer wss beter haha

2 likes

Lindex outfit :blush:

29 likes

Die is leuk!!!

Zo zo zo mooie kwaliteit! Ga er zeker vaker bestellen alleen ben ik bang dat dit volgend jaar pas zal passen haha :’(

17 likes

Ik ging vandaag voor t eerst naar een babywinkel en was vooral totaal overdonderd en voelde me echt zo onwetend haha… hoe ga ik moeten beginnen aan al die spullen :grinning:

Wel op deze leuke dingetjes gestoten, als bulletjes mama kon ik 't niet laten liggen haha :rofl::rofl:

6 likes

Ze hebben zoiets in het geel in badstof nu bij Lindex! Heb ik net binnen

1 like

Kan je dit patroon doorsturen? Echt zo leuk!

Het is het bummies broekje! Is makkelijk gratis te vinden op internet! Als je een meisje hebt is er ook een leuk patroon met een ruffle haha

1 like

Ik heb nog een wit stofje met roze dolfijnen liggen, dat lijkt me wel top voor mijn zoontje :smiley: ben ook niet vies van een vent met een paar ruffles hehe.

Bedankt ik ga hem opzoeken!

1 like

Ik kan ‘m niet vinden. Misschien uitverkocht dankzij jullie shop sessies? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh wauw, gewoon jezelf geleerd in 2 weken?
Ze zijn echt heel leuk!

Ik heb hem in een duopack met een panterromper voor extra glamour :sunglasses: misschien hebben ze hem alleen samen

2 likes

Ik heb voor de korting besteld trouwens :unamused:

Ohhh, dat zou het kunnen verklaren, ik had op ‘shorts’ gefilterd. Maar mij peuter krijg ik hier niet meer in :stuck_out_tongue_winking_eye: (had misschien even moeten vermelden dat het voor hem was)

1 like

Nou zeg :frowning:

18 likes

Ok ik zit even op mijn handen en tel tot 100

14 likes

Te gay voor je stoere vent? :sleepy:

4 likes

Hoi 1950 hier kom terug.

8 likes