Ja zo schattig toch!
Oh zo leuk! Hier is Jairo echt favoriet (hij komt uit Zuid-Amerika)
Hij is ook een lekker handzaam formaat omdat ze zelf ook nog klein is. Ze hebben ook grotere poppen trouwens.
Welke heb jij?
Edit ik verwacht de lindex morgen!
Hahahaha neeee wij hebben m Jairo genoemd want we hadden toevallig net seizoen 1 van toy boy gekeken
Het Europese jongetje!
Ja lekker standaard :’)… maar tot op heden reageert onze dreumes heel slecht op getinte mensen… Vraag me niet waarom.
Best lullig ook, want de vriend van m’n schoonzus is dus negroïde. En hij wordt echt helemaal leip dan… weten niet zo goed waarom …
Tot een paar maanden terug werd ie sws leip van poppen dus lang getwijfeld of we een pop zouden kopen. Bij babyzwemmen gebruiken ze poppen en hij ging dan altijd heel hard huilen en nee zeggen en wilde t water uit … een getinte pop leek me (voor nu) een stap te ver haha.
Terwijl ik dat wel altijd had bedacht, inclusief enzo. Voor een kind wat opgroeit in een boerendorp: leek me een goed idee
R krijgt binnenkort Juanita cadeau
Die van ons heet kleine C hehehe. Echte latina. D is helemaal gek op haar baby popje.
Yup jouw C
Oh zo genant, met mijn nichtje hetzelfde gehad. Echt krijsen en wijzen ging over rond de 3 jaar.
Het gaat dus over !
Ik snap ook niet waar het vandaan komt…
Voor degene die achter het net hebben gevist met korting bij Lindex (ik dus), ze hebben nu weer tot 31 mei 25% korting.
Ik ga even een shoprondje doen vanmiddag denk ik
Ik heb m’n zinnen gezet op zo’n broekje. Deze is van Bobo Choses en is 40 euries en dat gaat me echt te ver. Mocht iemand zo’n broekie tegenkomen voor een leuker prijsje, wil je me dan even taggen?
@Saturnus ik kwam op de site van dat merk ook deze tegen. Moest aan je denken:
Lindex bestelling is binnen! Heel tof, maar valt wel echt lang. Niet zozeer breed geloof ik, maar ze moeten nog wel even flink groeien willen ze er in passen.
Yay! Mijn Lindex bestelling is net binnengekomen! Heel blij mee! Helaas nog niet zijn maat. Dus hij kan nog niet shinen in zn bananenromper
Haha ja ik had ook al een outfit bedacht maar helaasch…
Het schoot al even door mijn hoofd om met de nieuwe kortingscode een maatje kleiner te bestellen… maar dat kan ik echt niet goedpraten voor mezelf
Supertof gedaan!
Hier is lindex ook binnen, heb alleen per ongeluk een shirtje 2 keer gekocht
Heb twee weken terug heel spontaan een naaimachine gekocht had zo’n ding nog nooit aangeraakt, maar t is zo leuk om te doen
Hier past Lindex wel. Heb ik zo’n reus dan ?