Show je kinderaankopen

Maar echt. Die van Lindex is ook echt nog te groot. Dan had ik liever maat 80 besteld :sweat_smile:

1 like

ohja zara broekjes zijn echt de hel!! breed boven in en heel kort.

1 like

Ja kruipen ook op … maar verschilt echt mega per broek vind ik

Jongens m’n miniland pop is binnen! Maar hij is wel echt heel mini hahaha!
Had m wel iets groter verwacht tbh​:crazy_face::see_no_evil:

3 likes

Ik zou het wel doen. Heb zelf twee keer door een klein ongelukje een flinke hersenschudding, dus ben nu extra voorzichtig met hoofden.

Mijne zou vandaag komen, maar kreeg vanochtend al dat hij vertraagd is en morgen komt

We makkelijker meenemen dan die grote poppen die je normaal hebt🙈

1 like

Ja als het een echte loopfiets word ga ik me er in verdiepen. Ik denk qua driewieler dat die niet snel om gaat vallen

1 like

Mijne zou vandaag komen met UPS, maar is nu vanuit Denemarken in Frankrijk aangekomen.

Mijn Lindexbestelling is net binnen, zoooo leuk!!

4 likes

Jaaa die heb ik ook :star_struck:

1 like

En de shirts/rompers? Heb je vergelijkingsmateriaal

Hmm ik heb ook nog geen bericht gehad dus misschien is er bij mij ook wel iets niet op voorraad.
Ik heb net even teruggezocht en we hebben allebei het roze jurkje en bananenrompertje maar wel in andere maten.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, maar ik had eigenlijk ook niet verwacht dat ik het deze week al binnen zou kunnen krijgen.

1 like

Bij mij precies hetzelfde bericht! Ben heeel benieuwd :partying_face:

Ik heb een romper en shirt. Ik zal straks als ik klaar ben met koken ff foto maken

Edit:
Rompers 86-86:

T shirts en let op, shirt Zara rechts is maat 92 en links lindex 86!!!

@HotMomma

3 likes

Oei haha, ik heb ook maat 86 besteld, zal dan ook veel te groot zijn. Want ik heb ook shirts van zara in 80 en 86 en die zijn net goed

Dit is wel allemaal oude collectie van Zara, uit 2018. Toen viel het wel kleiner dan wat je de laatste tijd koopt

In vind 86 helemaal niet mega groot. Valt dit shirt niet gewoon erg klein van Zara. Ik ben vet zelfde shirt en vond hem wel wat breed maar best kort. Meer het model denk ik!

2 likes

Ik heb vandaag een verzendbevestiging gehad!

1 like

Ik doelde ook op het erg klein vallen van het Zara shirt.

2 likes