Show je kinderaankopen

Aah heerlijk! Wij hebben precies deze (in de grootste maar inmiddels) :ok_hand:t2:

1 like

Het schijnt dat Lindex wel aardig spul heeft :laughing:

32 likes

Mango Kids vind ik erg leuk, valt een beetje in dezelfde prijscategorie.

Iets duurder vind ik Petit Bateau, Nixnut, Maed for Mini en Konges Slojd erg leuk.

1 like

Waarom is Nixnut zo duur :cry:

1 like

Merken:
Nixnut
Blossom Kids (bovenstukken vallen klein! Maat groter nemen.)
Konges Slojd
Sokjes van Hirsch Natur

• One more in the family
    Name it (kinderlijn van zelfde bedrijf als Only, Vero Moda etc.)

Winkels/Webshops:
Hema
Littlelabel.nl
vierseizoenen.nl
Smallable.nl
littlekingarthur.nl
ziloen.nl
Littlejet.nl (iemand van hier had ooit aankopen van deze webshop geplaatst, nog bedankt daarvoor, zulke leuke broekjes!)

4 likes

Hier vooral een mix van Prenatal, H&M, Zeeman, Hema, Name it (valt over het algemeen wel iets ruimer vind ik, maar weer niet altijd), mango (check ook zeker af en toe hun outletsite) en Feetje (maar dan niet als setjes maar bv gewoon een los top zelf combineren).

2 likes

Na lang gesteggel met m’n vriend over welke print het moest worden zijn we voor deze gegaan. Net besteld. Met korting :dancer:

33 likes

Oeh waar zijn deze van?

CarlijnQ

Bij mij precies hetzelfde verhaal… ook de printscreen en zelfde status. Ik heb er ondertussen niets meer aan want mijn baby is al uit de bestelde maat gegroeid… :frowning:

@Vivre Je hebt al veel tips gekregen maar ik bestel graag bij KidsDepartement. Daar hebben ze oa CarlijnQ, konges slojd en maed for mini die al eerder genoemd zijn maar ook veel andere mooie merken zoals mini rodini en phil&phae die ik dan weer combineer met Hema en zeeman spul.

Andere webshops die soortgelijke merken verkopen zijn Petozzi, Wonder for Kids, little things online en Micky Blue. Ze hebben ook allemaal een fysieke winkel dus misschien zit er wel een bij je in de buurt.

5 likes

Ik heb mijn bestelling toevallig ook net ontvangen! zo toch nog maar ff passen al ga ik er vanuit dat het te klein is nu… Fijn dat het bij jou wel nog past!

1 like

Omdat er een financiële meevaller hadden en hij gewoon het leukste kind ter wereld is :rofl:.
Ik zie alleen steeds meer kinderen helmen op hebben. Dit lijkt me eigenlijk niet zo nodig. Wat vinden jullie ?

18 likes

Ik ben voorstander van helmen bij kinderen als ze fietsen of steppen. Ongeluk zit in een klein hoekje en wil niet dat m’n kind hersenschade op loopt.

Edit: mooie fiets!!

6 likes

Mijn dochter heeft deze ook en draagt er geen helm op. Je moet wel echt opletten bij bruggetjes enzo
omdat ze dan ineens vrij snel gaat. Als ik er een tweewieler van maak ga overweeg ik wel een helm. Maar met 3 wielen is hij wel echt stabiel. Hoop dat bij jou net zo een hit is als bij ons.

Voor de jongste. En vanmiddag krijgen ze beide nieuwe gympen. Echt leuk als ze zo snel groeien :joy:

Ja voor nu vind ik het niet nodig. Hier geen bruggetjes. Wel veel bomen en wortels :rofl:

1 like

Precies deze heb ik ook en hij is zó fijn. We gebruiken hem elke dag en M. valt er altijd van in slaap.

1 like

Ik zou mijn bestelling vandaag krijgen maar heb net een mail gekregen dat het morgen wordt bezorgd.

1 like

Nu snap ik wel dat S van Zara al in maat 92 zit …

Allebei maat 86

19 likes