Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik dacht dus eerder aan een bakfiets en mijn vriend wil dus echt dolgraag een fietskar. Maar met jouw uitleg is dat inderdaad wel een heel goede optie! En het vakantiegeld komt er maandag aan . Dus kan zo zijn dat we jullie na apen!
Ook onwijs bedankt voor je uitgebreide review! Klinkt heel goed! Gaan we mee aan de slag!
Wij gingen voor de baby er was altijd op fietsvakantie en hopen heel erg dat dat met haar ook weer kan.
We hebben nu een fietskar van de Lidl besteld om het uit te proberen. Die is in de aanbieding nu nog maar 75 euro. Hij komt deze week binnen, hoop zo dat ze het leuk vindt
https://www.lidl-shop.nl/PROPHETE-Kinder-fietskar-en-wandelwagen/p100249558
Die hadden wij inderdaad ook gezien, echt een mega goede aanbieding! Maar meneer wil geen fietskar van de Lidl. (als het om fietsen gaat dan heb ik verkering met een snob, pfff )
En wat heerlijk als jullie dat straks ook met de baby kunnen doen! Ik zag mezelf wel op zo’n hippe bakfiets rijden maar dit is veel makkelijker denk ik!
Wat een hel is dat hè?! Hier een kleuter met een hoge wreef en brede voeten (en een uitgesproken voorkeur voor glitters wat best lastig is met die voeten). Vans met klittenband gaan hier ook goed, net als toms. Qua sandalen kom ik altijd op de standaard kipling met gespen uit omdat die tenminste goed verstelbaar is over de wreef.
In de winter dr Martens of shoesme (hoge gymp model) In ieder geval schoenen met veters en een rits zodat ze op maat gestrikt kunnen worden maar wel enigszins makkelijk aan en uitgaan door de rits.
Bij de Ikea heb ik een lange schoenlepel gehaald (soort van slang, €1,-) en die vindt ze echt fantastisch om te gebruiken.
Ja, als we echt op vakantie gaan, willen we er eentje met goede vering, etc. Maar straks vindt ze er niks aan, zou ook zonde zijn… Dus eerst met deze even proberen! Vriendin van me gebruikt hun kar heel veel en intensief en voor lange tochten. Dat ding kostte nieuw iets van 1300 euro
Deze heeft een driepuntsgordel, maar zit tussen de karren wel verschil in geloof ik.
Vanaf welke leeftijd kan je die gebruiken en waar zet je het kind dan in?
Verneukerij - in Duitsland kost diezelfde kar 199
Er zit dus een driepuntsgordel in, dus als je Maxi-Cosi daarmee vast kan, kan de Maxi-Cosi erin. In theorie zou je kind er dan vanaf de geboorte in kunnen, denk ik. Maar lijkt mij nog erg kwetsbaar dan. Geen idee eigenlijk of mensen dat doen.
Mijn dochter is bijna drie maanden en we willen de kar volgende week gaan proberen.
Joe!
Voor buik baby. Elk kind moet een knuffel. Loooove jellycat💛
Voor broer van buik baby https://cdn.myonlinestore.eu/93e4d5ce-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/image/cache/full/f5acd27d1cc544152a0d41b54ed316f424ace93c.jpg
Let’s zoek poppenkleertjes (of zelf maken!) en bij de zeeman een baby drager scoren! Of zelf maken ook haha
Zeeeer goede keuze! Die laatste was L dr geboortepakje incl mutsje
Ooh hoe viel dat? Want Zara heeft geen 50 toch?
Zat helemaal super t kleinste maatje, L was 50cm bij de geboorte (incl lange smalle benen).
0-1 maand (56) staat er op haha.
@SeatLeona ik kan me nog herinneren dat jij een hele tijd geleden die webshop Mini Snoetjes tipte, met goedkope broekjes. Jij had daar ook besteld toch? Ik heb op koningsdag besteld maar nog steeds niks binnen en zie dat de webshop offline is… heb je jouw bestelling wel binnen? Per email reageren ze niet en ik heb geen telefoonnummer.
Oh die zijn ideaal!