Show je kinderaankopen

Oh shit, heb ook m’n winkelmandje bij Lindex al volgegooid :sweat_smile: Hij heeft alleen niks nodig, behalve een uv pakje, en laten die nou net uitverkocht zijn in zijn maat…

Ik ga zo bij de action een zwembadje scoren denk ik.
Maar ik twijfel tussen zo’n compleet waterparadijs, of gewoon weer een 3 rings intel (wel de grote, want dan kan ik er zelf ook weer zwanger in dobberen hahaha, net als 2 zomers terug).

Who was I kidding, toch maar wat dingen besteld bij Lindex :laughing:

11 likes

Durchfall! Dat wist ik dan -als darmpatiënt- wel zeker. :crazy_face:
Ik kan het haar niet meer vragen maar ik denk dat dat familielid me destijds voor de gek heeft gehouden. :see_no_evil:

1 like

Ik wist dat je zou gaan zwichten.

Ik had ook een volle mand maar die 7 euro… We hadden beter collectief kunnen kopen en iedereen 20 cent verzendkosten betaald :wink:. Alles laten bezorgen bij @360 en hoera tuinfeest.

17 likes

Lindex, mede mogelijk gemaakt door FF :laugh:

Ben echt heel benieuwd naar de kwaliteit!

8 likes

Bedankt voor de tip he :grinning: Ben zwanger van ons eerste kindje en nog een beetje nieuw in welke kleding voor wanneer goed is, dus heb voor onze november baby de dingen met lange mouwen maar gekozen :grinning:

9 likes

:joy: oh shit! Goed punt! Haha

1 like

Ik ben aan het bijlezen en dacht oh ik stuur je wel een insta dm maar toen kon ik dat niet herinneren en toen dacht ik reageer ik toch gewoon hier alsnog

Ik heb de haai gekregen vorig jaar en we hebben m gebruikt als slaapzak in de zomer Maar! ook de hele winter als voetenzak in de buggy (bij de gulden schaar open laten maken) en dat was echt ideaal! En superleuk, we krijgen er heel veel leuk commentaar op :grimacing: maar niet zoveel dat het irritant is.

2 likes

Dit zijn hele waardevolle tips haha, ik loog niet toen ik typte dat ik al die dingen maar lastig vind :joy:. Wat leuk, hij ziet er ook zo schattig uit!

Ik geloof dat ik voorlopig wel vooruit kan met wat we hebben maar ik onthou hem.

1 like

Oh no… mijn bestelling bij Lindex is geannuleerd :frowning: Ik kreeg een mail dat er iets niet goed ging met de betaling, maar het bedrag is wel afgeschreven.

Sorry, geen Lindex.

5 likes

Hehehe ik kan je wel op insta een foto van onze kleine Lagertha dm-en in de haai :grimacing::heart_eyes: het is zo schattig.

Over Lagertha gesproken, bedankt voor de korting tip @Suvi ik zou ff lindex dmen voor een samenwerking ouwe influencer :joy::joy::sunglasses::sunglasses:

6 likes

Graag :smile:

En even een meer praktische bestelling want nog geen hoedje en ze is weer bijna uit alle rompers gegroeid

Lees nu pas je berichtje want ik ben aan het bijlezen. Maar even een tegengeluid. Ik vind pakjes mét voetjes dus wel een uitvinding. De mooiste en fijnste pakjes vind ik van Petit Bateau. Kan je ook gewoon via mp kopen en uitproberen. Valt wat kleiner qua maat ivm Franse maatvoering.

2 likes

Love de zeeman, zeker voor matchende outfits maar toch niet hetzelfde.

11 likes

Ook ik heb me laten influencen…

7 likes

Haha ik ben ook geinfluenced!

9 likes

Mijn vriend had het er gisteren over, dat hij een fietskar wil. Hebben jullie speciaal voor dit merk gekozen?