Show je kinderaankopen

Joejoeee

5 likes

Ik had dat dus ook :upside_down_face:.

Thanks @Suvi. Ik zat ook al op korting bij Lindex te wachten :grin:
Omdat ze eigenlijk al genoeg kleren heeft ook maar wat grotere maten gekocht.

3 likes

Oké bedankt @Suvi . :woman_shrugging:

7 likes

Hahaha alles is straks uitverkocht door dit topic :joy:

5 likes

Hahah ja joh! Jammer dat je geen affiliate link had, dan liep je nu binnen :rofl:

4 likes

Ja wij wel pyjama party! Van Feetje, vind ik zoooo cute en ze heeft t er niet echt warm mee. Doen dan een slaapzak zonder mouwen en deken :grimacing:

2 likes

Hier ook geen pyjama’s. Romper en slaapzak die in dikte varieert met/zonder mouwen. Denk van de winter misschien wel een pyjama zodat ik minder slaapzakken hoef te hebben. Maar de leuke printjes waren uitverkocht in maat 86 (kon er geen 3 vinden althans) dus ik heb gewoon NIKS besteld bij Lindex :smile:

1 like

Ja jongens… :sweat_smile:

7 likes

Wisselen nu slaapzak en pyjama af, met opbouwen naar alleen pyjama. Maar met z’n slaapzak ligt hij ook incl hemdje en onderbroek onder het dekbedje nog. Wel echt pas afgelopen winter begonnen met pyjama, toen was hij ruim 2.

1 like

@anon18050057 zoon van 3 draagt een pyjama en een kinderdekbed. En zoon van 1 draagt een pyjama en een slaapzak. Alleen als het echt heel warm is geen pyjama… heb ook nog niet eerder zo’n korte pyjama gekocht!

Het verbaast me eigenlijk wel dat de vrouwenkleding van Lindex zo saai is haha. Ik wil ook zulke leuke printjes!

4 likes

Ook maar meteen een bestelling bij Zara geplaatst. Nu echt klaar :sweat_smile:

3 likes

Wie heeft deze shop ooit ontdekt :tired_face:

8 likes

Jaaaaaa! We hebben al de bananen pyjama met lange mouwen, maar die draagt ‘ie gewoon overdag als onesie, niet als pyjama. Is echt een top ding!

1 like

@Suvi Wat een influencer ben je. Ik dacht: ik kan wel even kijken voor wat maatjes voor de zomer etc en toen wist ik nog niet dat Lindex zo leuk was. De forum kindjes kunnen zo in de catalogus.

En I love overslag rompertjes. Echt fantastisch dat je bij hen kunt kiezen. Nu zeker met die gekke bult op z’n koppie.

7 likes

En deze ook nog met dank aan de tips van het forum. Nu ga ik geen aankopen meer doen dankzij jullie, moet maar eens wat overboeken naar mijn spaarrekening :see_no_evil:.

2 likes

Het is gebeurd

10 likes

Dooky nav het forum en een laken voor het boxmatras.
Nu ben ik echt helemaal klaar voor de komst van mijn baby, laat die weeën maar komen

5 likes

Ik ben het, tijdens m’n hele universitaire studie Duits en m’n jaar in Duitsland, nog nooit in dr betekenis van kitten tegengekomen. Maar aan de andere kant moest ik de vertaling van diarree ook opzoeken toen ik naar de dokter moest. Dat leren ze je op college ook niet…

Edit: nevermind, zag dat de kwestie al opgelost was. :joy:

Edit2: nu ga ik naar de Lindex-webshop!

5 likes