Hoe valt Lindex, gewoon op maat? Ik beval in augustus, welke maat adviseren jullie te bestellen?56? Ik ben zo bang dat 50 snel te klein is.
Ja! Ik wil het shirtje daarvan voor J
Hahaha hier komen mijn saaie Lindex aankopen. Was in IJsland helemaal verliefd op die pyjama’s van ze! 3 voor de prijs van 2 en dan nog overal 25% er vanaf
Giraffen print is altijd goed. En hallo zelfde maatje als S haha
Ik zou voor 56 gaan! Als je baby wat groter is past 50 echt maar heel kort (K. was 54cm en bijna 4 kilo en daar waren shirtjes in 50 meteen al bijna crop tops). Dan liever de mouwen/pijpen omslaan en het iets vaker kunnen dragen. Overigens is het lastig in schatten hoor, een vriendin van mij heeft voor haar 40weken baby zelfs nog maat 44 moeten kopen omdat die verzoop in 50.
Hahaha scheelt maar een half jaar toch.
Thanks @Suvi, heel blij met je tip! Zat al tijden te azen.
Heerlijk ook dat iedereen meteen losgaat!
Helaas zijn alle longsleeves er alleen maar in grotere maatjes. N. moet nog even doorgroeien.
Ik begin die adult baby hobby te snappen. Weet je hoe leuk die kleertjes allemaal zijn! Ik kan niets voor mezelf vinden online, dus ik word maar weer baby. Daar zijn tenminste leuke kleren voor!
Oh top! Wat fijn zeg. Dan denk ik dat ik toch voor 50 ga, heb al best wat in 56.
Ik twijfel of ik 92 of 98 moet bestellen
In januari was ze bijna 80 cm, maar ze is echt wel flink gegroeid. Heeft nu merendeel 92 aan.
Maar ligt heel erg per merk of het al te klein is of niet (zara bijv te breed en aan de armen te kort). Maar denk dat ik dan 92 neem…
Ik verbaas me over alle pyjama’s! R heeft nooit een pyjama aan, behalve toen het nog écht koud was. Het wordt nu ook een stuk warmer, dus dragen jullie kleintjes dan romper plus pyjama plus slaapzak? Misschien is R een kacheltje hoor haha
HAHAHAHA ik heb ook weer besteld
Hilarisch dit. Straks allemaal foto’s posten hier oké? Heb al wat items er van en ik vind het echt leuk en prima kwaliteit. En valt perfect qua maat!
Toen S nog in slaapzak sliep droeg hij meestal een romper met lange mouwtjes.
Hahaha ja die bananenromper vind ik echt zo leuk haha! Zie mijn N. straks al helemaal liggen
Jij hebt je uiteindelijk dus ook niet kunnen inhouden . Ik heb ook nog getwijfeld over die legging. Echt balen dat Lindex niet in Nederland zit!
Hier draagt S ook geen pyjama indd. Alleen romper en slaapzak. Zeker nu het wat warmer weer gaat worden heeft ze geen pyjama nodig. R ging pas pyjama dragen toen het echt koud werd en sinds ze overging op een dekbed rond de 2jaar en paar maanden ofzo