Show je kinderaankopen

Eigenlijk een beetje te tuttig…maarrr het staat haar zo schattig

19 likes

Hmmm bij sommige dingen zegt mijn zoontje ook: die niet mooi maar meestal doe ik toch hup snel over zijn hoofd (loedermoeder).
Ik weet niet hoe oud jouw zoontje is maar mss eens vragen?
Vind je het niet mooi? Doet het ergens pijn? Mss is het te warm voor in de auto?
Wel stom dat je hem niet meer kan inwisselen.

1 like

Die bovenste is mooi zeg.
En de slaapzak is heel schattig. Ik heb helaas al 1 miljoen slaapzakken gekregen en ze slaapt er nog niet eens in, dus ik sla over :slightly_frowning_face:

1 like

Mijn kind heeft qua kleding ook echt een eigen mening. Hij is 2,5, maar wil elke ochtend zelf een t-shirt kiezen om aan te doen. Soms is het ook een drama ivm een jas, of wil hij ineens handschoenen aan terwijl het 20 graden is. Als het echt te warm of te koud voor hem is, dan forceer ik wel, maar probeer hem vaak wat af te leiden daarna.

Hij weigert trouwens ook sinds een tijdje spijkerbroeken en ik denk dat het aan het materiaal ligt. Of als ik een label aan de binnenkant van een broek ben vergeten af te knippen, wil hij de broek ook gelijk uit.

1 like

Te tuttig bestaat niet! Super schattig, vooral die bovenste! :heart_eyes:

Ik heb ooit ergens de tip gelezen dat je kindjes moet laten kiezen tussen bv. 2 t shirts dan hebben zij het gevoel dat ze gekozen hebben maar kan jij wel leiden hoe of wat. doet het trouwens zelf ook niet hoor :see_no_evil:
@Suvi kan je dat pak mss niet aan school aantrekken? Mss dat het dan makkelijker gaat omdat hij de andere kindjes daar ziet met een pak aan?

Die van mij wil sinds het 3 dagen mooi weer was alleen nog maar korte broeken en blote voeten. Als hij een lange broek aan moet hebben we eerst ruzie en daarna trekt hij z’n pijpen zo hoog mogelijk op :joy:

3 likes

Haha je kan volgens mij nooit genoeg slaapzakken hebben. Ze krijgt nog borstvoeding, dus ze poept regelmatig alles onder. Er zit er altijd wel minstens 1 in de was.

1 like

Haha, die van mij wil juist per se een lange broek en sokken aan en trekt altijd aan de pijpen als de broek niet helemaal naar beneden zit. Maar het wordt dit weekend 30 graden, dus we moeten er eigenlijk even verandering in brengen. :sweat_smile:

Noooooo

1 like

Ja daaaaag.

2 likes

shiittttt doei vakantiegeld.

1 like

Fuck

1 like

Thanks voor de tip @Suvi

Heb net deze besteld, plus nog een paar basic rompers

7 likes

heeft net een gesprek over minder met geld smijten

heeft 5 dingen in haar winkelmand

8 likes

Omg. Ik wil t.

Bedankt voor de tip!

5 likes

Waarom heb ik net besteld vorige week :sob::rofl:

Mijn man mocht kiezen. @Unquestionable kan trots zijn.

8 likes

Goede smaak heeft ie haha