Show je kinderaankopen

Oké @Schorem @FrauHelga en @Baratheon en ongetwijfeld vele vele anderen die dit mysterie opgelost willen zien: het kan ECHT niet :smile::smile: mijn vriendin lachte zich dood.

Ik vroeg eerst: hoe raar zou het zijn wanneer ik als volwassene mijn kat een mushi zou noemen. Antwoord: het kan per ongeluk gebeuren, maar is echt super vergezocht.

Toen: dus kan ik met mijn kat naar de dierenarts gaan en zeggen dat m’n mushi ziek is? Antwoord: nee!!! Pas vanaf je 80e weer.

Dus op een schaal van 1 (niet weird) tot 10 (super weird) hoe hoog zou je scoren? Een 8,5!

Dus blij dat we dit opgelost hebben :smile:

14 likes

:joy: Echt geweldig dat je het uitgezocht hebt! Mocht je vriendin je nu een weirdo vinden dan mag je mij de schuld geven hoor!

Toen ik dat van de dierenarts vroeg zei ze echt zo heel voorzichtig: Max, heb jij dit gedaan…? Haha gelukkig niet!

4 likes

Aangezien ik niet wilde wachten tot de prenatal eindelijk zou bezorgen, en er 1-2 dagen letterlijk om de hoek werk…

Had een iets te groot H&M shirt meegenomen, en maar goed ook. De 80 van de H&M, 1x gewassen, was GROTER dan de 86 van prenatal. Dus alles maar 86 gedaan

7 likes

Dit voor de grote

Dit voor de kleine

10 likes

Huhhh?? Na twee dagen!

9 likes

Volgens mij is er iets misgegaan met je plaatjes, ik zie geen panterprint, Nel!

5 likes

waar is dit geweldige behang van? @Wonderland :heart_eyes:

Hahaha sukkel. Kijk m’n vorige post in dit topic. Daar had ik wel. Dit was nog beetje extra gewoon

1 like

Ja meittt had ik zeker gezien. Ik heb me in moeten houden niet ook te bestellen. :weary::sob:

Wij hadden een leuke financiële meevaller dus ik mocht ff los :tada:

1 like

Héél erg leuk!!

Love de Zeeman haha

27 likes

Oooh hier moet ik dus echt geen vd week zie ik💛

2 likes

Ik hoop zo dat we eind van de zomer nog een weekje op fietsvakantie kunnen. En anders sowieso fijn voor dagtochten.

9 likes

Aan de babykamer kan ik nog niks doen ivm verbouwing, dus dit weekend een box gekocht en meteen neergezet om mijn nesteldrang te stillen haha

25 likes

Hahaha dat is zó schattig! Ik hoop dat onze mier dat ook gaat doen hahaha

1 like

Omdat de ene ineens eventjes los stond gisteren en de ander pasjes langs de bank zet

13 likes

Hallo waar is het filmpje??

2 likes

Ja jonguh daar heb ik toch allemaal geen tijd voor met een tweeling :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee ik had in beide gevallen mijn telefoon niet bij de hand. T was zo geschrokken van die paar stapjes aan de bank dat ie nu niet meer durft zonder onze hand. Ook achter de loopwagen moet ie huilen. Arm kereltje.

2 likes