Show je kinderaankopen

Ik zeg ook niet doen. Heb iets dergelijks gekregen maar is echt niet praktisch.

Eerste baby aankopen evahhh

43 likes

Die van mij is volgens mij uit hetzelfde jaar. Maar nu je het zegt, ik heb de wagenbak nog niet mee gehad ergens heen. Dan zal het wel wat lastiger worden. Maar ik verwacht die eigenlijk weinig mee te hebben

Ik heb een vijfdeurs vw up, die is ook niet aan te raden. Prima auto, maar baby zit naast de wagenbak. Als er een tweede komt, past het niet meer denk ik.

Auto issues hier ook: Kia Rio, 5 Deurs. Opzich echt geen kleine auto. Maar die kinderwagen onderstellen zijn gewoon asociaal groot ook.
De joolz geo2 past er alleen in als ik alle wielen er af haal. En de wagenbak dan op de bijrijders stoel zet.
Maar dat vind ik eigenlijk kut want dan sta je zo te kloten met die wielen er op doen etcā€¦

Onze ā€œgezinsautoā€ is een VW Tiguan, daar past het wel makkelijk in (SUV en de achterbank kan je naar voren schuiven).
Ik heb dus nu een buggy gekocht waar de maxicosi op kan klikken (van Mutsy), met het idee dat als ik straks met mā€™n eigen auto en 2 kids weg wil, de dreumes/peuter zal moeten lopen/op zoā€™n plankje en de baby in de maxicosi zal moeten blijvenā€¦

Over 2.5jr een nieuwe auto voor mā€™n man (lease), en dan willen we ook iets met de optie op 2e achterbank :see_no_evil:

Ik heb zelf een Peugeot 107. Zelfs daar past een kinderwagen in :rofl: oke de wielen moeten er af en de bak moet op de achterbak. Maar het past en het kind past er nog bij ook :rofl:

Ah, goed om te weten! Thanks! Ook alle anderen die gereageerd hebben. Het ziet er zo schattig uit altijd haha

1 like

Ook een ā€œkinderaankoopā€. Want eten met een peuter gaat nooit zonder rommel.

11 likes

Heb dezelfde gekocht vorige week voor de kruimels rond de kinderstoel enzo :sweat_smile:

1 like

Ik had hiervoor een 5deurs peugot 208 en daar Paste ook de kinderwagen + reiswieg prima in de kofferbak. En een klein tasje ernaast, maar toen we een weekendje weg gingen en we met zn 3en maar 1 koffer hadden lag die op de achterbank naast de maxicosi haha. Een soort tetris was dat :joy: Dus toen hadden we zoiets van uhm gezien we wel ooit een tweede willen onze ogen even openhouden en toevallig stond er toen bij een dealer waar mn man veel mee samenwerkt net een 5008 te koop.

@Taartje mijn man meent bij ons ook dat de wagen zo in de kofferbak past zonder in te klappen. En dat past inderdaad (nƩt), maar ik vind dat zo rot rijden want kijk dan in mn spiegel steeds tegen die stang aan :joy: en zeker nu met de zitting is hij zo ingeklapt want die kan er gewoon op blijven. Maar als mn man rijdt, staat hij uitgeklapt in de kofferbak hoor. Haha.

1 like

Mushie siliconen slabā€¦
(Ben nog niet eens begonnen met hapjes haha)

4 likes

Dit doe ik in mā€™n Picanto. Maar dan met maar 1 kind. Gelukkig is ze wagenziek en woont iedereen die we kennen zo ongeveer in ons dorp.

Omg heet dit merk mushie? :joy: dat wordt vast niet in Duitsland verkocht danā€¦ Op zā€™n Duits betekent dat kutje hahahaha

13 likes

Ik begon aan mezelf te twijfelen, want ze zouden toch niet zo dom zijnā€¦ Jawel het heet echt Mushie. Je zou zeggen dat je eerst een rondje googlet voordat je een merknaam kiest. Hopelijk zegt de naam niets over de kwaliteit haha

3 likes

Hahaha, bizar he wij hebben ons er ook over staan verbazen. Ik vind het iig een hele fijne slab! De bak is lekker stevig, sommige wat goedkopere is die bak wat slap en ze kunnen eventueel in het bovenste rek vd vaatwasser ideaal! En natuurlijk gewoon afspoelen. K. krijgt stukjes en dan is het een ideale ā€œrecyclebakā€ haha. Als we ooit ergens anders eten en hem niet bij hebben zie je haar ook af en toe zo met dat handje in het niets grijpen, zo gewend is ze dat het eten wat valt in die bak valt.

2 likes

Maar het betekent toch ook ā€˜poesjeā€™ in de onschuldige zin van het woord?
Stel dat je een jonge kat hebt, kan je dan bij de dierenarts zeggen dat het een Muschi is? Of krijg je dan rare blikken. :see_no_evil:

Ik heb deze. Lekker hoog en genoeg ruimte voor zitjes. Citroƫn C3 Picasso. Maar mooi is anders :see_no_evil:

1 like

Haha dat weet ik niet zeker! Volgens mij kan je het als kind wel zeggen, maar is het als volwassene gekā€¦ ik heb het even bij een Duitse vriendin opgegooid, die gaat zich kapot lachen denk ik

2 likes

Dit zijn de echte vragen in het leven!,

1 like

Hahaha, keep me posted!
Ik heb Duitse familieleden gehad en meen dat eentje zei dat je het ook in niet-schunnige zin kan gebruiken. Ben heel benieuwd of ze me voor de gek hield. :see_no_evil: