Show je kinderaankopen

Valt Lindex een beetje op maat ?

Volgens @anon18050057 wel

1 like

Ja ik vind ze goed vergelijkbaar met een paar andere 86’s die ik heb!

1 like

Helemaal klaar voor de (eerste) autorit. Anderhalf uur naar schoonouders, ben benieuwd hoe dat gaat.

Edit: ik vind dat kind op die foto zo eng. Ze is vast heel lief.

140609_1_nijn567-autostoelspeeltje_3

11 likes

Ik vind het vooral raar dat dat kind in het midden zit haha? :crazy_face:

4 likes

Haha, idd. Zover was ik nog niet eens, werd afgeleid door haar hoofd.

1 like

Zitten de isofix ook vaak niet alleen aan de zijkanten?

Ligt aan je auto, wij hebben een auto met 3 volledige zitplaatsen achterin en dus ook op alle 3 de plekken isofix.

Oh dat is handig voor grote gezinnen :smile:. Wat voor auto heb je als ik vragen mag? Mijn zusje heeft een tweelingbaby en een peuter en die vonden het nogal lastig een auto te vinden waar al die zitjes in pasten (en aan de status eisen van mijn zwager voldoen :sweat_smile:)

Wij hebben met onze tweeling en een kleuter een Renault Espace Grande. Nog nooit zo’n lelijke auto gehad. Maar hij is zo praktisch. Ik hoef de tweeling wagen niet eens in te klappen, kan hem zo de kofferbak in rijden!

4 likes

Hoera voor grote lelijke auto’s! Hier een Renault Kangoo. Lillek maar zo praktisch. Aan de zijkant een schuifdeur zodat ik J ook op smalle parkeerplaatsen makkelijk uit de auto kan halen. :heart:

Haha ja!! Onze eisen waren: een achterbank waar 3 volledige stoelen waren en een grote kofferbak. Blijkbaar was dit de enige optie. Maaaaaaar. Mijn man heeft een BMW X1, en ik trek zijn auto er uit met de Renault. Dat ding is topzwaar maar ZO SNEL.

2 likes

Hier een Fiat Panda. Het is dat ik geen geld heb voor een nieuwe, maar dit is echt de slechtste, meest onpraktische auto die je kan hebben als je een peuter, baby en kinderwagen moet vervoeren.

Gelukkig heeft m’n vriend een Megane Station.

1 like

Ohhh dat pakkie :two_hearts: Zo jaloers, zou willen dat ze hier ook veel meer buiten waren.

1 like

Ik ben even benieuwd! Ik wil deze stoffen sneakers kopen, maar ik ben even benieuwd wanneer je zoiets bij je baby aan doet? Ik kan kiezen uit de maten: 0-3 maanden, 3-6 maanden, 6-9 maanden, 9-12 maanden. 0-3 wordt m sowieso niet lijkt me, maar ben benieuwd wanneer je met zoiets begint daarna!

1 like

Een degelijke gezindwagen haha! Als ik het goed zeg Peugot 5008, wel met panaromadak :sunglasses: heeft zelfs in de kofferbak de mogelijkheid tot nog een extra rij!

1 like

Ohh ik heb net juist een Fiat Panda gekocht omdat dat een stuk makkelijker is dan mijn Twingo!
Ik vind m tot nu toe echt prima!

Misschien dat de nieuwere modellen ruimer zijn, die van mij is uit 2007.

Het onderstel van de kinderwagen zit in de kofferbak, dat past net. De kinderwagen bak op de bijrijdersstoel en 2 kinderen en m’n tas op de achterbank. Een vriendin of m’n moeder past er niet meer bij.

Laatste babyaankopen

afbeelding

Shnuggle badje tweedehands voor €25

Heerlijk truttige maar totaal niet praktische hoes voor de maxi cosi, tweedehands voor €20
afbeelding
Tweedehands voor €5

En deze hydrofiele doek in 60x60 en 120x120. Er zit bamboe in dus superzacht

Tweedehands voor€15, is nog helemaal nieuw

10 likes

Ik deed dit alleen aan als we naar buiten gingen en hij geen koude voetjes kreeg.
Of als ze op de fiets mogen. In de zomer had hij nooit schoentjes aan.