Omdat de belastingteruggave er al was.
En ook omdat ze nu echt uit d’r slaapzakken en Sleepy.headXL gegroeid is.
Ladies hoe moet ik naar de maten van de slipstop schoentjes kijken? De eerste maat is 18-20, dat is dus mast tussen 18 en 20? Ja sorry klinkt heel dom haha maar er staat dan in de maattabel 12.5 dus snap het niet zo goed.
Bij van asten zijn ze nu 15.99 met gratis verzenden!
O, die matching pyjama’s zijn zo leuk he! Zo slim bedacht. Y wordt elke keer weer blij als haar konijn dezelfde pyjama aanheeft als zij
Oh ik wil nu dat mijn dochter groot genoeg is om dit te snappen. Zie haar al gaan met d’r konijn
Omg dit is echt geniaal en te leuk!
Mijn dochter is nog geen 3 maanden en het schoot heel even door m’n hoofd of ik niet alvast zo’n pyjama voor haar zal kopen voor als ze groter is. Lijkt me zo leuk!
Vond het net iets te ver gaan haha dus heb het maar niet gedaan.
Inderdaad maat 18 tot maat 20. Hier waren ze wel te groot toen hij echt nog maat 18 had (hij leek net donald duck hahaha), maar met maat 19 gaat het wel goed.
Ik heb het aangedurfd om een bestelling bij de Prénatal te plaatsen. Benieuwd of ze de kleertjes nog past tegen de tijd dat het binnen is
(Heb 56 besteld, ze heeft nu 50, dus komt wel goed)
Leuk spul!
Net besteld, als kadootje van de baby aan onze peuter
Omdat ie het zo goed doet als grote broer.
Met dank aan @Mhysa voor de tip
Wat een lieve baby !
Deze kost maar 20 euries! Desalniettemin heel lief van de baby
Jullie grote broer wil straks iedere maand een nieuwe baby super leuke step ook!
Gelukkig hebben ze bij prenatal kleertjes die mijn smalle baby wel passen.
Mango, Zara, Hema, Zeeman en zelfs soms ook H&M zijn te breed en kort Daar gaat mijn zeeman collectie
M’n lievelingswijn staat klaar in de kast
Zodra er meer regelmaat in de voeding zit gaat ‘ie open