Show je kinderaankopen

@Fishing haha ja, Modu dus! Inderdaad modulair speelgoed. Dus een soort xxxl blokkendoos met verschillende wieltjes enzo waarmee je dus van alles kunt bouwen.

@Suikerklontje hmmm ja je kunt er natuurlijk van alles van maken. Ook een soort wobble bord achtige dingen, klauter dingen etc. Maar kan me wel voorstellen dat het misschien een beetje veel is als je al een loopfiets / wagen hebt.

2 likes

Een extra petje. Omdat ik hem goed wil beschermen op de fiets voor de zon. En zijn andere petje nog wel eens bij zijn vader blijft liggen.

7 likes

image

Voor de opvang:

12 likes

Ik krijg op insta super veel ads van online shops voor baby - en kinderkleding.
Dan kijk ik weleens en is ‘t gewoon allemaal van Ali, zelfs met dezelfde foto’s soms :sweat_smile:

Man man man en zich dan het 3 dubbele vragen.

3 likes

Waarvan dat zilveren shirtje al verkleurd is doordat hij per ongeluk bij de witte was is beland! Morgen een nieuwe kopen :joy:

6 likes

Schaamteloos he. Ik heb er ook wel eens aan gedacht dat dat wel lekker makkelijk verdienen is. Desnoods met dropshipping, geen omkijken naar. Maarre iets met een geweten :joy:

2 likes

Maar hoe weet je dan dat t van Ali komt vs dat het namaak op Ali is.
Bijvoorbeeld als je op foto gaat zoeken van carlijnq of mini rodini kom je ook allemaal Ali shops tegen daar. Maar dat is namaak op Ali en niet gedropshipped :thinking:

Weet iemand hoe de jasjes van Zara uitvallen?

L heeft maat 68, 74 is ook prima, oversized. Ik zoek een leuk zomerjasje, maar kan niets leuks vinden.En deze zijn leuk, maar er staat vanaf 9mnd.

3 likes

Dat verschilt echt per elke collectie en bij elk item bij de Zara. Helaas niet alleen bij de Zara.

1 like

Weet niet of je het wat vind maar zag gisteren dit spijkerjasje bij zeeman! Echt een fijn zachte spijkerstof.

5 likes

Oh top, die ga ik morgen halen! Dank voor de tip!

1 like

Ik vind bovenkleding van de Zara over het algemeen erg wijd vallen

2 likes

Ja die is fijn! Hebben wij ook, ideaal met drukkers en fijne stof idd. Er is ook een “jongens”variant trouwens die is donkerder van kleur en zonder franjes.

2 likes

Dat laatste jasje :heart_eyes:

Ik heb een spijkerjasje voor L van huidige collectie Zara. Hij draagt de meeste kleding in maat 86 en dat jasje ook.

Kijk moest aan jou denken!

€24,95 in de webshop

incl dezelfde baby :crazy_face:

9 likes

Hahahahaha :joy: ook zo mooi altijd hoe ze zo’n model dan in meerdere kleuren van het ding photoshoppen met precies dezelfde blik :joy::joy::joy:

3 likes

Ik twijfel om een zonnebril te kopen want ze knijpt ook in de schaduw met hoedje. Maar als ik iets leuks zie vermoed ik dat het van ali komt voor 2 euro oid. Bijvoorbeeld van mini m.e.e.z (zonder puntjes). Ik wil wel wat goeds voor haar oogjes

Ik heb een zonnebril van izipizi, zij beweren 100% te beschermen tegen uv. Ze hebben zo een bandje achter, dus kindje kan het niet makkelijk af doen en ze hebben verschillende kleuren en 3 maten. En het komt dus niet van ali.

1 like

Ja deze zijn gaaf. Maar ik vrees dat mijn zoontje hem niet op wil. Hij is 14 maand. Ik gebruik nu een petje dit vind hij wel erg fijn.
Lastig want wil hem wel goed beschermen. Maar vind 25 euro best wel prijzig voor iets wat hij misschien niet op wil.