Hij is 13 maand en de schoenen van 18 tot 24 maand waren te klein! (Paste er wel in maar echt strak en dan is hij er zo uit)
Hij zit nu al rond maat 22.
Ik had t-shirts in maat 86 besteld en die waren ook veel te groot (en mijn kind is niet smal). Terwijl L al een half jaar longsleeves in die maat draagt (ook van de Zara).
En dan was één van de korte broekjes in maat 86 veel smaller dan een HEMA korte broek die hij vorig jaar zomer droeg (maar 74).
Vind Zara kleertjes heel leuk, maar die maten
Hopelijk past het bij jou wel @June88
Oh mooie kleuren zeg, ik ga ook even kijken. En toepasselijke trui
Gemiddeld 3 weken
Ik heb vier weken op mijn bestelling gewacht, klantenservice was ruk en zei telkens maar iets. Ik kreeg drie keer een melding van Post NL dat het pakket dag erna geleverd zou worden, maar dat gebeurde niet. Sterkte hopelijk bij jou sneller!
Die spiegel waarvan?
Haha ja goed hè.
@Bathwater @Superkonijn haha nou ben benieuwd. Heb al wel een mail van ze dat het wat langer gaat duren. Gelukkig zijn er geen dingen bij die ik snel nodig heb dus ik wacht geduldig af.
En ehh alweer wat gekocht:
Van de Casa!
Hell yeah!
Wij hebben de set net open gemaakt en OMG HET IS ZO LEUK! M’n man is al ruim een half uur allemaal bouwwerken aan het maken en weer uit elkaar halen, whaha! De kwaliteit is ook echt zo mooi. Het zijn super lichte blokken, méga hufter proof en je kunt ze in de afwasmachine wassen, of gewoon met een sopje en water. Zo chill.
10/10 would recommend.
Ik word door jullie ook mega enthousiast! Maar ze heeft al een loopwagentje en loopfietsje… en dit kan natuurlijk nog veel meer, maar is het dan niet in ons geval meer wat voor als ze 2 wordt ofzo?
WAT IS HET?!
Maar echt, wat is dit?
Ja ik zie wat het is maar WAARVAN is het
Het is een soort open speelgoed reuzen bouwpakket zo te zien