Nee niet een bepaalde dag, ze vullen wel regelmatig aan. Of het zijn retouren die terugkomen oid. Laatst was er van een bepaalde kleur weer alle maten terwijl er eerst alleen 50 was.
Mmm ik wacht wel af of ze gaan passen
Kwam deze tegen bij de Lidl voor 2 euro! Ook met gouden stipjes en tm 4 jaar heb je maten zag ik! Ze glitteren in het echt
Ik vind het soms zo jammer dat ik geen meisje krijg
Ik heb een meisje, maar die wilt geen rokjes en jurkjes aan
Ik heb geen smaak, je mag wel voor mijn meisje shoppen.
Misschien moet ik me daar maar aan vast houden haha, dat een meisje ook helemaal niet meisjesachtig had kunnen worden. Nu zie ik alleen maar de schattige haarbanden en glitterrokken en pakjes met bloemen
Oh haarbanden gaan ook meteen eraf altijd indd. Super leuk, maar mijn kinderen willen t niet
Misschien gaat jouw jongen wel enorm van glitter en tutu’s houden!
Er zijn nu weer meerdere kleuren!
Haha ja, dat heb ik hem in de buik al verteld, dat dat allemaal oké is maar om een pasgeboren jongetje nou een tutu aan te doen is dan weer het andere uiterste van gendernormatief, dat vind ik dan wel weer een beetje spannend
Ik zag het haha maar niet in maat 74! Heb bij Zara wel t shirtjes gevonden. Heb maat 74 maar in m’n mandje gedaan daar, geen idee hoe t valt, maar hij zit nu tegen 68 aan dus denk van de zomer wel in 74… en mag wel wat ruimer zitten dan zo strak.
Toevallig heb ik laatst bij Zara besteld en de combipacks t-shirts vallen een stuk ruimer dan de andere shirts. Ik heb daarvan maat 80 en die zit even ruim als de 86 in de andere shirts (en alles zit in ons geval dus heel baggy haha)
Edit: mijn kind is wel vrij smal, dus dat maakt voor het baggy effect uiteraard wel uit. Mocht die van jou wat gevulder zijn scheelt dat uiteraard al.
Haha ohhh dan ben ik benieuwd Zara viel hier voorheen zo klein, het zijn geen multipacks maar die losse shirtjes van ik dacht 4 euro… nouja maar even kijken dan
Ik had laatst ook een zara bestelling waarbij ik alles 1 maat groter had besteld, dus ipv 74 had ik maat 80 besteld. De broekjes vielen allemaal als maat 74. De t-shirts vielen allemaal super groot. Dus die terug gestuurd en in maat 74 besteld. Ze zijn nog steeds wat aan de ruime kant, maar nu meer tuniek en geen jurk meer.
Helaas mijn kind van 13 maand past de schoenen van 18 tot 24 maand niet. Nja ze passen net maar zitten echt te krap
Geen donsje.
Maar…
Deze zijn ook wel tof
Allebei zo cuteeee . Welke maat heeft je kleintje dan als ik vragen mag? Zat nl ook naar donsje schoentjes te kijken.
Waar zijn op dit moment leuke t-shirts met lange mouwen te krijgen? Met leuke printjes of plaatjes erop.
Wow meen je!! Ben ik echt niet gewend bij de donsje schoenen die mijn kinderen hadden, die moest ik echt kleiner voor ze kopen.
Het is ook wel een nadeel dat ze met dat maandensysteem werken vind ik, heb je zulke dure schoenen en dan zit het eigenlijk nooit echt goed.