Ik heb hem via kidzzz .nl
Ze hebben een stuk of 5 varianten!
Wat een leuke webshop! Weet je toevallig ook hoe de kwaliteit is?
Omdat ik nu een aantal prenatal bonnen heb gekregen, heb ik toch besloten om de Stokke triptrap aan te schaffen. Ik weet wel dat ik die new Born set niet wil, maar wat is handig om verder aan te schaffen? Wat ik tot nu toe wil is:
- De stoel zelf
- De babyset
Is het handig om ook het tuigje aan te schaffen en het eetblad? Verder zie ik twee soorten kussens: de classic cushion en de baby cushion. Welke is beter?
Het eetblad is heel fijn. Scheelt bij ons echt geknoei. Tuigje hebben wij maar kort gebruikt.
Mijn baby is 8 maanden en we hebben (nog steeds) geen tuigje nodig. De tray is wel erg handig met eten. Enige nadeel is dat die zuignap tafelspeeltjes er niet op blijven zitten.
Het verschil tussen de 2 kussens is dat de baby versie wat dikker en zachter is. Als je de classic zou gebruiken bij een baby die nog niet zelfstandig kan zitten, is er veel speling en zit de baby niet stabiel.
Het tuigje is het enige wat er bij ons nog op zit, haha. Anders springt ‘ie 100x per maaltijd van z’n stoel.
Ik vind het eetblad wel handig, hij smeert nogal met zijn eten en dan zit dat iig daarop ipv op onze houten tafel.
Ik had een huismerk tuigje gekocht nadat hij eruit begon te klimmen. Vond het nogal een gepruts die er aan te krijgen. En L vond het op zijn zachts gezegd niet leuk met het tuigje. Dus die hebben we eigenlijk nooit meer gebruikt. Zou een tuigje pas aanschaffen wanneer je het nodig blijkt te zijn.
Ik wist niet dat er twee type kussentjes zijn. Ik heb één met zo’n coating dat je het met een nat doekje af kan nemen. En daarvan gewoon het leukste printje.
Mijn Houdini krijgt die zelf los dus we gebruiken het tuigje al even niet meer.
Deze zijn echt te leuk! Waar heb je ze besteld?
Wooow, die heeft lekker veel kracht in de vingertjes!
Nou het is vooral wurmen tot ze er half uit hangt, en ze meer bewegingsvrijheid heeft.
Om gevaarlijke situaties te voorkomen gebruik ik hem dus helemaal niet meer, en zit ze alleen onder toezicht in de stoel.
Weet iemand hoe donsje valt ?
Ze hebben korting. Heb deze besteld ! Zoontje is 13 maand. Heb poging gedaan tot opmeten van voet maar dat is onmogelijk. Heb 18 tot 24 maand besteld zodat hij er niet meteen strak in zit. Maar ligt wel aan hoe ze uitvallen denk ik
Ik wil t shirtjes voor N, gewoon simpel zonder print, maar die multipacks bij h en m zijn alleen in het roze? Verder niks in maat 74! Zeeman ook niet, Hema niet, iemand nog een tip voor beetje goedkope simpele shirtjes?
Zara?
Je moet vanavond laat of morgenochtend vroeg ff kijken naar die multipacks van de H&M, dan zijn er vaak ook andere kleuren weer. Sowieso een grijs/wit/zwarte en eentje met blauwtinten
In je favorieten zetten en dan steeds ff kijken, zo heb ik er 2 kunnen scoren vorige week
Oké top dit is dat altijd op woensdag/donderdag?
Wat is leuk speelgoed voor 8+ maanden?
Mijn baby lijkt uitgekeken te zijn op alles…
Van die kubussen / emmers waar ze van die blokjes door het juiste vormpje moeten doen? En stapelbekers (mag jij stapelen en hij gooit de bende voor je om).
Donsje heeft zulke leuke schoenen! Mijn ervaring is alleen wel dat het groot valt (of mijn kinderen hebben heel kleine voeten, kan ook).