Sorryyyyy
Zara sale deel 1…
Nou mn prenatal-bestelling is eindelijk binnen. Ik had dus 3 broeken besteld in skinny fit. Dacht ik.
Die grijze heeft ze nu ook en is skinny fit. Die zwarte en blauwe staat op het kaartje slim fit. Dus ik denk zal ik wel scheef hebben gekeken, maar op de site staat gewoon dat het skinny fit is? Irritaaant. Want ze is best tenger in baar benen maar als ik dit zo zie… dat zal wel passen maar of ik daar nou sochtends zin in heb🤷🏻♀️ Straks maar eens even die grijze in der huidige maat erbij houden qua vergelijking. En anders is gelukkig de citystore hier 8km verderop weer open sinds afgelopen week dus ga ik het daar maar een keer gratis retourneren.
Verder had ik ook nog 360gr beker besteld en nog 2 van die oefenbestekjes van hun eigen merk want daar kan ze goed mee naar haar mond en die kosten nog geen €2,-. Ik had 2 mint besteld want ik dacht we hebben al een roze… krijg een mint en roze binnen
Alles in laten pakken, zodat we haar in deze rare tijden af en toe kunnen verwennen met iets leuks.
Edit: D’r 375 nieuwe outfits heb ik in m’n stories gegooid. M’n chickie moet toch ook korte broeken hebben.
Haha oeps, ruim 9 weken zwanger en zou nog niets gaan kopen, maar moest andere dingen van de Hema hebben en deze waren te schattig
Omg die knuffel!!!
Ja moet je onder t kopje special prices kijken!!
Dat verven met water vindt J echt geweldig!
Een loopwagentje van Haba. Nieuw meer dan 100€, maar wij hebben hem tweedehands voor 35€!
En de Zuid-Amerikaanse pop van Miniland R is pas in juni jarig, maar ik dacht door Corona bestel ik alles maar extra op tijd. Nu is alles er al haha.
Leuk boxkleed! Waar is ie van?
Van Jollein! dekentje ook, had ik laatst bij babydump in de “aanbieding” besteld
Voor in de auto. Want nu krijg ik elke rit een halve hernia omdat ik vanaf de bijrijder stoel de verstopte speen op de achterbank moet zoeken.
(Liever geen “oo door een speenkoord kan je baby stikken” speeches)
Hebben jullie tips voor leuke webshops met babyspullen (kleding maar ook lakentjes en decoratie voor de kinderkamer)? Ik kom niet echt verder dan de grote bekende winkels en standaard merken, en kan nu ook niet echt lekker gaan shoppen in kleine boetiekjes
Ik heb ‘m ook in het zwart!
Je ziet wel echt elk stofje hoor, maar ik wil wel twee dezelfde kleuren aan 1 tafel, dus toch maar weer een zwarte
Deze schoentjes voor A.
Love Cienta, en de zolen ruiken zooo lekker haha.
De zool is ook lekker flexibel
*verloofde