Het thema voor dr kamer wordt:
Was het al een beetje, maar holy jezus ik hoop dat m’n idee in the real life goed uitpakt.
Het thema voor dr kamer wordt:
Was het al een beetje, maar holy jezus ik hoop dat m’n idee in the real life goed uitpakt.
Kleedje heb ik ook! Het is een leuk kleedje, aan omdraaien heb ik niet eens gedacht.
Jaaaaaa omg. Waar haal jij ze? Ik wil ze nu ook
Zo leuk! Wij hebben dat wandkleedje ook. En ook de giraffe van de H&M! Ik had zo’n notificatie ingesteld dat ik gemaild wilde worden als hij weer op voorraad was maar ik ben nooit gemaild. Ik checkte gewoon drie keer per dag de webshop en ineens was hij er weer (en nadat ik besteld had was 'ie meteen weer uitverkocht). Ik zal hem ook in de gaten houden voor je, hij is zo leuk!
EENS!
Ik heb nog haarbandjes liggen, ooit gekregen. Zal ik een foto maken dat je kijkt of je t wat vindt?
Goeie tip!! Ga ik doen Thanks
@Mhysa ik heb ook nog 2 van zulk soort haarbandjes van de Hema. S nooit opgehad. Als je ze wilt, app me ff, dan kan ik ook foto’s sturen!
Waar is dat kleed met die leeuw van?
Kwantum! Hij was wel de laatste in mijn filiaal, online staat hij niet meer. Hij heet: Rufus, mocht je op zoek willen gaan
Oh Prenatal is echt irritant. Ik heb weken geleden een bestelling geplaatst, natuurlijk alles vertraagd. Oke, niets aan te doen natuurlijk, begrijpelijk. Ik kreeg een mail dat 21 april de uiterlijke dag zou worden dat het pakket geleverd zou worden. Dat was dus tot vanochtend. Nu hebben wij morgen een dag gepland om naar Prenatal te gaan en andere babyzaak om dingen te retourneren. We dachten we gaan doordeweeks, niet zo druk. Mijn vriend heeft er vrij voor moeten vragen. Nu komt het pakket pas morgen vanaf 12.30 binnen… En prenatal doet niet aan kosteloos retourneren vanuit thuis, anders had ik dat wel gedaan.
Ziet er strak uit! Heel benieuwd naar de andere muur
Hij is op voorraad! Nog een paar stuks staat er
Ohhh wat lief van je!! Alleen kan ik het artikel niet toevoegen, dus denk helaas weer uitverkocht
Hebben ze vaste tijden dat ze bijvullen denk je? Ik heb de hele dag zitten refreshen haha, maar nu net dus niet😂
Stom, ik zie het inderdaad! Ik heb geen idee of ze het op vaste tijden bijvullen, wij hebben ook wel zo’n twee weken erop zitten azen voor hij beschikbaar was haha. Bij mij was het wel zo dat hij via de app en website niet toegevoegd was aan de overzichtspagina maar als ik dan via Google zocht op Giraffe H&M hij wel op voorraad stond. En toen heb ik hem snel besteld. Succes!
Zo zoek ik hem ook op, nou ik blijf azen haha. Thanks anyway😘
Ik zoek niet al te dikke longsleeves voor mijn zoontje in maat 56. Heb serieus overal al gekeken voor mijn gevoel maar vind zo weinig leuks.
Nu kwam ik op de site van lindex en zara wel veel leuks tegen maar allemaal in een veel grotere maat.
Iemand nog tips voor leuke merkjes of webshops?
Heb gehad: zara, h&m, hema, zeeman, wehkamp, zalando, prenatal, hema
Little and cool, Little jet, Tante kaat, 4funkyflavours?
Ik krijg zowaar net een t&tcode voor mn prenatalbestelling in mn mail🙌🏼
Ik ging met boodschappen doen even langs hema voor een emmer in de zandbak (want die zat niet bij het leuke setje wat ik vorig jaar zomer vast scoorde) en kwam thuis met…