Ik dacht inderdaad dat dooky veilig was !
Pfff maar die parasolletje werken echt voor geen meter. Die op onze Bugaboo konden we nooit zo richten dat hij de zo’n tegen hield, dus wij doen gewoon weer een hydrofiel met wasknijpers!
Prenatal heeft echt mega lange bezorgtijden nu. En ondanks dat ik er begrip voor heb vind ik het stom …
4/4 besteld, en nog altijd niet verzonden… op de website stond & staat nog altijd 8 dagen levertijd! Maar zodra je bestelt hebt krijg je een mail dat de verwachting 16 dagen is …
En ik werk 1x per week naast de Prenaral zo ongeveer, dus dacht inmiddels had ik het zelf wel 3x kunnen halen haha
Deze voor K zijn nieuwe kamertje. Had er eerst eentje van €110,- al in mn winkelwagen en bijna afgerekend bij een andere webshop. Dit is toch wel een wat betere deal.
(Thema wordt trouwens ruimtevaart. Dus gebroken wit,deze roestkleur en donkerblauw).
Staat daar niet z’n naam op de kast? Misschien wil je dat niet delen
Wel heel mooi kamertje
Nou echt hoor, ik heb op 3 april besteld omdat de puckababy in de aanbieding was. Al een paar keer een mail gekregen over de langere levertijd en ze schuiven hebt op post nl? Maar die levert andere pakketten wel super snel…
Heb inmiddels in de winkel een puckababy gehaald en ga als er ooit wordt geleverd de nieuwe wel terugbrengen.
Ja had hem al gedeeld in een ander topic haha. Ik haal de foto’s later sws weg.
PRACHTIG!
Het stippen behang blijft dus niet plakken op de ruw gestuukte muur… en ik heb geen zin om die hele muur egaal te moeten maken.
Dus ga maar weer eens Pinterest afstruinen.
Eigenlijk best wel een geluk, want toen we 2 banen hadden hangen (die 1 sec later naar beneden kwamen) keek ik me er echt enorm scheel op.
Kun je niet muurstickers plakken? Heb je toch stippen maar kun je zelf bepalen hoe groot en hoeveel
Heel mooi!!
Ik ben nog steeds aan het azen op de giraffe, maar uitverkocht
Ja dat snap ik dus ook niet? Had ook inkt besteld, gewoon om 21u bestelt —> volgende dag in huis haha. Weet niet wat voor speciaal contract zij hebben dan hahaha.
Maar ik denk vooral: pas gewoon even je levertijd op je website aan
Bericht uit het verleden haha, maar ik was aan het scrollen door dit topic en zag deze babygym. Bij prenatal staat hij niet meer op de site, heb je toevallig een merkje? Kijken of ik hem ergens anders kan vinden!
Dankjewel!
Door jou heb ik deze toen ook gevraagd als kado. Echt lief en leuk ding.
Prenatal had bij ons een product van de bestelling niet geleverd, toen stond mijn vraag eerst twee weken uit bij ‘het magazijn’, bleek inderdaad niet verzonden, en toen hebben ze dat deel geannuleerd ipv alsnog verzonden… toen zat ik met een halve stokke stoel… maar degene van de klantenservice gaf toen aan dat ze onderbemand zijn.
Heb het ontbrekende deel toen overigens bij een andere winkel besteld, want inmiddels was de levertijd inderdaad 2 weken. En ondertussen wel vet veel nieuwe acties!
Ja op de site staat heel groot:
Vandaag besteld binnen 8 dagen geleverd!
Not
Na al die verhalen hier maar gewoon naar de fysieke prenatal geweest
Ik denk alleen nu dat er toch een mutsje bij moet voor in het begin, want dit is meer een zonnehoedje. Maar zo schattig
Wat een heerlijke kleurtjes💛!
Prenatal wordt op Facebook ook helemaal afgemaakt