Show je kinderaankopen

HEMA, denk ik? Staat bovenin iig…

1 like

Hihi het houten huisje? Denk het niet.

1 like

1 like

Ik heb hem hier besteld:

Lang getwijfeld want op reviews van andere website las ik over slechte kwaliteit hout etc. Maar een kennis van mij had er eentje op deze website besteld en die was er super tevreden over. Ze heeft hem zelfs nog wit geschilderd vorig jaar en hij ziet er nog steeds helemaal netjes uit.

2 likes

Haha, ik heb geen idee waarom, maar dacht dat je het over die post boven je had. Sorry!

2 likes

25 likes

Omgggg dit is te leuk!!!

1 like

I knowwww ik wil t zelf ook haha

Ik ook. - het hoedje dan. Staat denk wat achterlijk bij een volwassenen hahaha

1 like

Haha ik heb deze ook in 2 maten gehad en twijfel nu alweer over een derde :speak_no_evil:. Het is echt een fijn pakje vind ik, lekker stofje ook.

1 like

Ja, eens! Heerlijk huispakkie ook. Q draagt hem ook echt heel vaak

1 like

Zijn ze weer op voorraad? Ik kon alleen nog maatje 56 vinden. Maar daar past nog net d’r grote teen in…

Toch maar een Dooky, ipv dat geklooi met een hydrofiel en knijpers.

dooky_uni_creme_zonnekap_126702

Klaar voor de zon!

4 likes

Pas op met hitte in de kinderwagen. Ze rade dookys en hydrofiel luiers af.

Ik laat de zijkanten sowieso open!
En Dooky is toch juist goedgekeurd? http://stichtingveiligkind.nl/onderzoekresultaten/

1 like

Ik zie dat het advies ondertussen alweer aangepast is idd. sommige sites zeggen wel nog liever niet. :slight_smile:

Oh, echt? Heb ik niet gezien… Wat wordt er dan geadviseerd bij die websites?

Parasolletje omdat je met een hydrofieldoek of dooky warmte in wagentje houdt.

Ik had vroeger ook een dooky gekocht hoor. Ik dacht; als het verkocht wordt, zal het wel goed zijn.

2 likes

Ah ja, snap ik ook wel!
Nouja, ik had het wel uitgezocht en kwam dus tegen dat het wel veilig is, mits je de zijkanten open laat. Dat doe / deed ik sowieso. Maar wel iets om goed in de gaten te houden.

Komt vast goed. Gewoon goed je verstand gebruiken en kindje voelen.

1 like