Show je kinderaankopen

Uiteraard heb ik een deel van de Zara broeken ook voor T :joy: Kunnen er wel een drieling van maken volgende keer dat we elkaar zien!

1 like

Of je komt gewoon ook. Weten we tenminste zeker dat we veel bekijks hebben :wink:

2 likes

Schermafbeelding 2020-04-14 om 14.25.08

9 likes

@Peppie ja gezellig! Zetten we alles klem met 3 tweeling wagens.

@Zitzak N kan er ook een aan hoor. Unisex :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ledikantdeken, kinderwagendeken en aankleedhoes in deze stof.

12 likes

Leuk! Waar is alles van?:grin:

1 like

Schoonouders hebben vanmiddag een pakketje op de stoep gezet. Zo lief :blush:

19 likes

Thanks! Legging is van Maed for Mini, de andere kleertjes van de Zara. Slab van Bibs.

Een speelhuisje voor in de tuin.

Met glijbaan.

Hoop zo dat ze er veel plezier van heeft. Ben helemaal emo dat ze verdorie al zo groot is dat ze hier mee kan spelen, waar is mijn baby :scream:

22 likes

Ik zou niet teveel boxpakjes met voetjes kopen. Als je kind langer of korter is dan gemiddeld, heb je er niks aan. Mijn kindje heeft lange benen en geen van de boxpakjes met voetjes paste ze goed. :sob:

2 likes

@mores ik heb er ook geen fan van. Ze zitten nooit goed lijkt wel.

2 likes

Super cute! Van welk merk is het?

Het broekje is van Feetje en het shirtje van Zara! :blush:

1 like

Hier ook geen fan van pakjes met voetjes.

1 like

Komt goed! Sokjes van HEMA en Kruidvat blijven goed zitten, en er zijn veel verschillende kleuren zodat je het altijd wel kan matchen.

1 like

Er zijn vast mensen die het wel fijn vinden hoor, maar zou er niet groots van inslaan voor je het zelf ervaren hebt.
Nog een ongevraagde tip, de sokjes van Kruidvat blijven super goed zitten.

1 like

Ja en de sokken blijven ook beter zitten als je ze over het broekje doet. Ik ga een beetje voor de knullige look, dus dat past dan goed :stuck_out_tongue:

Zodat we een beetje kunnen twinnen (precies de zelfde waren er niet meer want sale). Maar dit is denk ik ook prima :rofl:

16 likes

In het echt iets minder scheef. Eindelijk een haakje voor d’r badjas.

1 like

Oeh waar komt deze vandaan? Ik ook over naar hout.