Show je kinderaankopen

Wij hebben haar voeten net voor de crisis nog laten meten. Hebben deze schoentjes van mijn moeder gekregen, die heeft gewoon Y haar eigen maat aangehouden.

1 like

Moeilijk he! Ik weet ook niet hoe ik dat het beste kan meten. Vorig jaar waren ze allemaal veelste breed bij de omoda, maar die heeft wel de leukste (vind ik).
Had teen slippertjes gekocht voor even maar daar kan ze echt niet goed op lopen, lijkt wel of ze op van die chinese houten slippers loopt.:joy::joy:

2 likes

@Peppie @Coco ik denk dat ik inderdaad maar gewoon een aantal bestel. Ik zag wel echt leuke maar ze moet er ook op kunnen lopen haha. Ze had ook slippertjes maar dat gaat echt voor geen meter :rofl:

Toch maar 3819 soorten bestellen dus :joy:

Ik had zelf een bloedhekel aan sandalen​:crazy_face:, hoe vaak er wel geen kind kwam met “er zit een steentje tussen :tired_face::tired_face::tired_face:…”
En dan dacht ik altijd: mijn kind krijg geen sandalen.
Nu zoek ik al 2 dagen naar sandalen. Ging toch iets fout ergens in deze gedachtegang :joy:

2 likes

Ik weet niet welke maat ze heeft? Vorig jaar had I maat 20 en toen ben ik uiteindelijk geslaagd bij de Bristol.

22/23 denk ik nu! Ik ga gewoon even online shoppen denk ik haha

1 like

10 likes

Ik heb deze bestelling gedaan, HEBBEN ZE NU 2E artikel 50% korting bij prenatal :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

Maar ik heb die 10€ korting ook gebruikt uit de babybox… die krijg ik Sws niet meer terug natuurlijk :roll_eyes:

No worries, je hebt geen korting misgelopen :yum:

2 likes

YOU MADE MY DAY hahaha
Ik was echt pissig :joy::joy:

2 likes

Pff wat is h&m toch altijd traag met verzenden

1 like

Zomaar omdat ze wel eens wat nieuws verdient.

17 likes

Zijn deze foto’s van nu? Want dan heb je een maatje te klein :see_no_evil:

Oh hahaha oké. Ik dacht deze week ook die van vorige zomer aan te doen. Maar de grote teen dacht daar anders over :joy:

1 like

Ik wacht ook al langs Als de kleertjes voor onze baby er eindelijk zijn dan vrees ik dat hij het niet meer past. :sweat_smile:

1 like

6 likes

Gelukkig valt H&M over het algemeen ruim🤪

Het was de afgelopen tijd eindelijk wat beter daar qua verzenden, had het vaak na 2-3 dagen wel in huis maar nu is het weer drama idd​:cry: komen de extra zonnehoedjes straks binnen is het weer 13 graden :joy: had ik ze eigenlijk beter bij de hema kunnen halen in het dorp​:woman_facepalming:t2:

1 like

Ik vind het echt lastig om de maat voor zomerkleertjes te bedenken. Ze zit nu al anderhalve maand in maat 44, maar dat begint nu wel strakker te zitten, vooral bij haar dikke pens. Broeken gaan nog prima, rompers en shirtjes zijn iets strak. Dus denk nu aan 56, maar straks krijgt ze ineens een groeispurt. Nouja, gewoon nog maar even wachten dan en het straks met de afdankertjes doen :sweat_smile:

Nou, ik had shirtjes voor N besteld in maat 74, zit nu in 62, heel soms 68, en hij past ze nu maar net? Snap ineens niks meer van die maten! H en m was idd altijd heel ruim!

H&M is vooral heel raar als het om maten gaat. Mijn meisje draagt 74 en ik heb een pyjamaatje in maat 62 dat nog steeds te groot is. En een broekje maat 86 (van dochtertje van een vriendin, dus al wel een paar keer gewassen) dat nu al te kort is. Je kunt er geen peil op trekken is mijn ervaring.