Show je kinderaankopen

@Fredje @Peyton @Fishing hebben jullie ook helemaal gelijk in hoor! Dus uiteindelijk heeft hij gewoon pech haha. Maar ja ik stel nu gewoon veel uit omdat ik het eigenlijk ook leuker vind om in real life te gaan shoppen, in plaats van online. Lekker stofjes voelen en kijken welke kleuren mooi bij elkaar passen. Hopelijk lukt dat nog in de komende 10 weken, zonder grote risico’s te nemen

Love sale.

10 likes

Na 3 weken elke dag de hele dag spelen ben ik zwaar uitgekeken op zn speelgoed :joy: dus even iets nieuws gekocht.

9 likes

Echt he, dacht dat ik de enige was! Verveel me kapot met zijn speelgoed :joy: ik zat vanmiddag ook al te zuchten ‘ja hoor lieverd kom maar dat boekje lezen we wel voor de 34567e keer’

2 likes

Neee pff. Hahaha
Ik stel altijd zelf een limiet in in m’n hoofd: ik lees max 10c hetzelfde boekje achteren. Ik die maximaal 30x een schepje zand in de graafmachine, die hij dan weer leeg gooit. Ik bouw maximaal 10x dezelfde toren… etcetera :joy:

2 likes

Dit is echt een top idee om het draaglijk te houden :ok_hand:t2:

1 like

Volgens mij krijgt J dit voor haar verjaardag van dr opa en oma :scream::sweat_smile:. We hebben alleen 2 dakterrassen dus geen idee hoe dat er dan uitziet :rofl:

14 likes

Oeps. Ik weet nog niet eens of het een jongen of meisje wordt :woman_shrugging:

26 likes

:heart_eyes: waar zijn deze van?

Sweetandsmall.nl
Kwam het via IG tegen, ik ken het verder niet. Maar wordt blijkbaar met de hand gemaakt geloof ik!

1 like

Al z’n leuke shirts van vorig jaar passen niet meer :sob:

En die lelleke schoenen zijn voor in de tuin, want de tegels in onze tuin worden altijd loeiheet.

3 likes

Heeft iemand tips voor leuke sandaaltjes voor een meisje (1.5)? Vind die van Liewood leuk, maar zijn me eigenlijk net iets te lomp

Nee gewone sandaaltjes, hoeft niet perse waterbestendig.

Ik heb hem vorig jaar ook gekocht. Kleine viel af ipv aankomen en huren kon niet want niet op voorraad. Inmiddels zijn we 6 maanden verder en nu we geen CB bezoek meer hebben door de crisis komt hij toch weer handig van pas.
En ja je hebt hem vast zo weer verkocht :grinning:

2 likes

2 likes

Hoe doen jullie dat met sandaaltjes? Ik weet haar precieze maat nu niet en vind dit niet echt een ‘nodig’ iets om voor naar de winkel te gaan om te passen. Op de gok?

Voetje meten en op internet opzoeken welke maar daarbij hoort? Ik weet niet of het zo werkt hoor, maar dit is het eerste wat in me opkwam

Ja, daar dacht ik ook nog aan maar sommige merken vallen breed en andere smal… ik ga wel ff neuzen op internet haha.

Heeft ze nu schoenen?
Dan zou ik die aanhouden maar dan +1…

Ik weet het nu ook niet dus blijf maar effe bij shoesme haha, maar dan met 1 maat groter. Of ik bestel 3819 soorten en houd er een haha

Ja. Shoesme maat 22 maar die zijn te breed en Nike 22 maar dat is te klein. Dus ik ga maar gewoon kijken voor maat 23 :thinking: