Show je kinderaankopen

Weet iemand hoe de kindermaten van Konges Slojd vallen? Onze dochter wordt in juni 3, heeft van h&m maat 104, maar van Zara 110.

Het geboortepakje van mijn baby was daarvan! Die viel true to size.

Dit pakkie net besteld voor de zomer. :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes
2 likes

Hahahaha hou op met me hoor. :sob:

Tsja, die 20% korting bij de h&m… :woman_shrugging:t3:

7 likes

Eindelijk een geboortepakje gevonden waar ik content mee ben :slight_smile:

Wel iets meer zuurstok dan ik van plan was, haha.

25 likes

Ziet er zoooo zacht uit :heart_eyes:!
Waarvan :yellow_heart:

Van Jollein! Heb hem van hun eigen website. Moet hem nog wel binnen krijgen, dus of hij zo zacht is als hij eruit ziet weet ik nog niet.

1 like

Ik wist niet helemaal in welk topic ik zat en dacht een seconde dat dit een foto was waarin je de geboorte van je kindje aankondigde. :see_no_evil:

2 likes

Van Hema

16 likes

Van ellende geboorte pakje gaan kopen :crazy_face:
Al kan ik nog tien keer switchen :joy:

Edit: ik heb altijd ruzie met uploaden vanaf le telefoon

7 likes

De giraffe was eindelijk bestelbaar!

20 likes

11 likes

Ah kak, waarom staan ze nou op hun kop?
Anyway: alles van He.ma, behalve de jas, die is van Tak.ko.

9 likes

:heart_eyes: dit had ik pas ook al bijna besteld als geboortepakje, maar duurt nog zo lang… dus toen toch nog maar niet gedaan

Haha hoe ver ben je? Ik moet ook nog 20wkn hoor :joy:
Maar ach :crazy_face:

Hehe ben 21 weken! Maar mijn man zegt bij alles: ‘huh maar je weet toch nog niet hoe groot hij dan is? Misschien wordt hij wel giga groot. Of wordt hij veel te vroeg geboren. En dan heb jij een ‘geboortepakje’ in huis.’ En dan denk ik telkens: ‘jaaa, zit ook wel wat in… Misschien toch nog maar even wachten…’ Heb echt 100 verlaten winkelwagens online staan van de afgelopen weken :sweat_smile:

Maar je weet nooit hoe groot je baby is bij geboorte en je moet toch iets hebben als eerste kleertjes :smile:

1 like

Je kan moeilijk pas kleertjes kopen als de baby er al is :stuck_out_tongue: ik had een geboortepakje gewoon in maatje 50. En een plan B (maatje 56).
Uiteindelijk kwam ze twee weken later en woog ze 4 kilo. Alsnog paste ze 1 week in het geboortepakje.

Jaa dat was bij ons ook. Was met 42wkn, bijna 4kg en 52cm en moest gewoon en mouwtjes omslaan. Prenatal viel best groot wat dat betreft :’)