Show je kinderaankopen

Sowieso vingerde je eerst altijd per ongeluk een neusgat voor je het speentje vond, dat is nu verleden tijd.

6 likes

Ik heb de eerste 4 ook besteld :joy:

En deze nog:

3 likes

Waar waar waar??

1 like

Oh dat is wel prijzig! De 5 speldjes waren iets van 5 euro en de 2 strikken 8. De prijzen staan ook op de insta!

1 like

Ohhh gemist. Super leuke dingen!

Ik heb ook de ervaring dat Minimonster mindere kwaliteit is. Ik was voor 7 speldjes en 2 strikjes 18 euro kwijt incl verzenden bij Kleinleer. Wel imitatieleer, maar dat wil ik sowieso liever en ziet er echt mooi uit. Op haar Instagram staan de prijzen, uit mijn hoofd 5 kleine speldjes voor 8,95 imitatieleer

1 like

Moest hardop lachen :joy: inderdaad!

1 like

Ohh thanks! Volgende keer daar eens wat bestellen.

@Zitzak Nep of echt maakt mij ook niet zoveel uit als het er maar leuk uitziet. Vind het gewoon echt belachelijk om zo een bedrag te vragen en dat het dan uit elkaar valt. Vond ook dat die elastiekjes heel wijd waren zeg maar dus ik moet het echt 4/5 keer er om heen doen.

1 like

Hé, kon jij nog bestellen? Ik las hier laatst ook die tip en had een berichtje gestuurd, maar kreeg antwoord dat het niet kon ivm haar zwangerschapsverlof.

Ja dat wss een andere, bij Klein Leer kan je bestellen!

Maar bestelling bij I.kea geplaatst voor de babykamer, hebben we mooi wat te doen dit weekend :sweat_smile:

(Iemand ervaring met dit matrasje?)

8 likes

Oehh mooie spulletjes allemaal. Wij willen ook een pax in de babykamer zetten. Welke indeling heb je gekozen?

Wel ervaring met de (volgens mij) voorloper van deze; de vyssa skont. Zelfde specs en ongeveer dezelfde prijs maar Ikea veranderd iedere paar jaar hun matrassen en geeft ze dan een andere naam dus ik ben niet helemaal zeker maaaarr zeer tevreden over die vorige! We hebben deze voor beide kinderen (ieder een eigen want de oudste sliep nog in het ledikant toen de jongste geboren werd) en hij was ook na een paar jaar nog mooi stevig.
Matras van de oudste is zelfs nog door een vriendin overgenomen omdat hij nog zo goed was.
Die stoel is ook echt heerlijk!

1 like

Prima matras !

1 like

Wij hebben dit allemaal in de babykamer :nerd_face: ben jij mij?

Matrasje bevalt hier heel goed. Kwam ook goed uit de test bij de Consumentenbond

1 like

Haha echt! Heb je zeker ook de hemnes commode?:sweat_smile:

@1207 heb zelf een indeling gemaakt met vooral veel planken, 1 roede en 3 laatjes. Maar durf nog niet echt te zeggen wat nou heel handig is…

1 like

Guilty! De witte met 3 lades.

Wij hebben in de kast planken en twee roedes. Ik heb nu de kleertjes groter worden ook lades gekocht zodat 1 roede eruit gaat. Maar ik twijfel nog of ik ze omruil voor mandjes.

1 like

Fijn matrasje en fijne stoel!

1 like

Fijn matrasje idd! Hebben wij ook. En oooh die stoel <3

20% member korting en nog een voucher. Compleet zinloos maar waar heb je anders kinderen voor :woman_shrugging:t3:

9 likes