Show je kinderaankopen

Oh godver, ik zie nog zo’n leuk jasje…

2 likes

Oh wacht! En deze nog voor in haar kamer. Een regenboog voor tussen de bergen op de muur.

15 likes

Zijn dat hydrofiele doeken? :scream::heart_eyes:

Yessss! Bij Kruidvat te krijgen nu. Er zijn limited editions van Sannyzoektgeluk en de huismuts. Deze zijn van de huismuts collectie.

1 like

image

:honeybee:

4 likes

Deze bij de Wibra gescoord, er zat een sticker op van 2.99, maar bij het afrekenen was het €0.75. Aangezien ik verwacht dat ik het ongeveer 3 weken volhoud, prima prijsje!

4 likes

14 likes

Iemand al op de 9 maanden beurs geweest? Zijn daar nog leuke dealtjes te vinden? Ik heb m’n oog laten vallen op de Joolz Aer of Babyzen Yoyo…

Leuk! Waar is dat pakje van?

De sokken 2x, voor hen allebei.
En nieuw peuterdekbed, omdat het baby dekbed wel een beetje klein is voor d’r eigenlijk. Over 1,5 jaar kan nr 2 daar onder :+1:t2:

12 likes

Oops, vanaf 4 stuks nog 25% extra korting in de Mango Outlet… dus wat zomerspul in mt 80 besteld (mijn ervaring is dat Mango klein valt, maat 74 paste ze bij mt62 al en tm mt 68 prima).

image
image
image
image
image
image
image
image
image

8 likes






Van Kruidvat. Had ik het nodig? Nee. Ben ik er blij mee? Ja!

21 likes

Deze voor 10 euro bij de zeeman

21 likes

Jaaaaa die vind ik ook zo leuk!
Toen ik die aan mijn zus liet zien (stond op het punt hem te kopen) zei ze ‘loop jij ooit buiten dan als het regent’ en toen moest ik haar wel gelijk geven, als het regent en ik moet weg met J, dan pak ik de auto. Ik heb hem laten hangen dus. Maar hij is zo leuk…

1 like

Zonder regen staat het ook leuk :smiley:

2 likes

Tweedehands en nieuwe aankoopjes van Zara kids <3




13 likes

Ik ben in Spanje, de thuishaven van Zara. Dat is een goed excuus om de huurauto morgen even te gebruiken voor een bezoekje toch? :innocent:

10 likes

Doe ik volgende week ook, haha. En bij de mango ook! Heb al geld mooie spullen gezien uit de nieuw collectie.

1 like

Absoluut :grin: is het dan ook goedkoper daar?

Weet ik eigenlijk niet, maar denk het niet helaas