Show je kinderaankopen

@Zitzak ja vaak is de collectie wel goedkoper!

1 like

6 likes


Kleedje :heart_eyes:

9 likes

Heerlijk he. :smiling_face_with_three_hearts: Heb hem 2e hands gevonden, zulke lekkere pakjes heeft de Zara.

@Unquestionable @Zitzak Ga ik maar eens proberen mijn vriend te overtuigen om dit jaar naar Spanje op vakantie te gaan :laughing:

Zo blij met deze! Gekocht bij Wehkamp, van het merk Melissa & Doug. Het is mega-Amerikaans maar dat vind ik juist wel leuk. De kwaliteit is heel goed, het hout voelt redelijk zwaar en stevig.
J heeft een houten keukentje gekregen van mijn zus, het keukentje is veelvuldig gebruikt door mijn nichtje maar kan na een opknapbeurtje met nieuwe verf minstens nog een ronde mee. Dit speelgoed past er perfect bij.
Nu in de sale voor 10,95, dat is maar liefst 50% korting. In vergelijking met plastic keukenspeelgoed van Action niet heel erg goedkoop, maar wel vele malen beter, duurzamer en minder breekbaar.

J vindt het prachtig speelgoed!

26 likes

Hier komen zo’n leuke dingen voorbij! Ik kan niet wachten om zelf te shoppen voor onze baby, maar ik moet me nog een beetje inhouden :blush:

Eerste aankoop voor de baby :heart_eyes:

31 likes

Ik ben naar de 9 maanden beurs geweest. Totale verschrikking maar alsnog worth it:

19 likes

Jongens toch. :heart_eyes:
En ik heb er nog wat pofbroekjes bij gekocht, bij H&M.

8 likes

Ja die nieuwr HM collectie is echt superleuk! Beetje Zara style.

1 like



Zonnebril en xylofoon bij Søstrene Grene, setje met spijkerjasje bij h&m en de rest bij Zara

16 likes

Wat staat er precies op dat Bambi shirtje?

Mummy is love

1 like

:heart_eyes: Ahhh dat denim jasje wilde ik ook voor J, helaas was die er niet in haar maat.

1 like

Wow jezus dit was echt mijn stomste vraag ooit. Sorry. Wijn.:rofl:

4 likes

Een boxkleed haha. Slaat nergens op dat we dit hebben gekocht voordat we een box hebben maar vond deze héél leuk en hij begon overal uitverkocht te raken in de goede kleur :sweat_smile:

1 like


Damn you, Zara.

15 likes

Die legging is fan-tas-tisch, probeerde hem te negeren maar ga hem nu ook maar bestelling. :joy:

4 likes

Niet gekocht maar wtf Zara, ik wil deze outfit zelf?!

22 likes

WOW :ok_hand:t3::heart_eyes:

1 like