Show je kinderaankopen

Kom ik weer met m’n activistenmodus: je kan ook nu al leuke kleren kopen hoor!! :smile:

(Leuke aankopen trouwens!)

6 likes

Oooohhh mooi. Waar vandaan?

1 like
3 likes

Leuk, ik heb dezelfde wagen en dezelfde commode! :grin:
De wagen is fijn maar is na een jaar gebruiken wel wat wiebeliger geworden.

Laatste aankopen:

3 likes

Jaja het meisje heeft eindelijk genoeg gespaard, oma heeft vandaag het laatste bijgelegd (ze kreeg geld voor haar rapport). Niet mijn aankoop dus, maar van de 7 jarige :joy:

28 likes

Eerlijk, dit wil ik ook

7 likes

Oooh ik kijk er nu al naar uit om over een paar jaar legobouwwerken te maken. Vroeger zelf uren met lego gespeeld en tot een paar jaar terug ook uren met mn zusje met legofriends gebouwd (we schelen 16jr ;)).

3 likes

Pyjama en bovenste sokjes van de limited kruidvat collectie

18 likes

Nou dr geboorte outfit is compleet! Dus hopelijk past dit hahahaahah.

Jasje van de Zeeman, de rest Zara is leven.

36 likes

Nu wil spontaan weer een nieuwe baby

1 like

Ooh dan kan jij mooi beoordelen of die Zara 56 klein of groot tov andere merkjes maat 50 hahaha

1 like

Ja dat is goed!

Gewoon in de winkel gekocht? Bij mij zeiden ze dat het er pas sinds morgen ligt :scream: . Was er vanmorgen meteen heen.

Jahier liggen dir soort collecties altijd op de maandag al in de schappen terwijl het officieel pas dinsdag in de folder staat. Qas vorig jaar ook al zo!

Hier ligt het er ook vaak op maandag al idd. Al een paar keer misgegrepen daardoor, dus gisteren al langs geweest en een setje rompers, sokken en de slofjes (met panterprintje allemaal) gescoord! Wel stom eigenlijk dat het er al een dag eerder ligt…

1 like

Zou wel een extra pakje meenemen. Ik had deze in het roze als een optie maar hij was te groot. Ze paste die pas bij 3 maanden ofzo.:sob::sob::sob:

Ow godddd! :sob:
Ik neem de hele garderobe wel mee hihi.

2 likes

Haha better safe dan sorry. Ik had 5 pakjes ofzo mee :joy::joy:.

1 like

Deze voor een vriendin die zwanger is van haar eerste

Deze XL voor mezelf (of nouja, voor zus). Ik wilde ook de rompers uit de Huismuts collectie, maar er lagen hier alleen nog maar grote maten :frowning_face:

Dus toen maar deze gehaald:

10 likes

Yes, alles is in huis! Voorlopig dus niks te posten hier, helaas :smile:

2 likes