Show je kinderaankopen

Meestal pas eind juni weer :sob: :sob:

Ik shop bij Zara en H&M. Soms bij Best Secret kom ik leuke dingen tegen van Hust&Claire of Sterntaler. Jongens kleding is echt bluhhh bij de meeste winkels. Ik hou ook niet van plaatjes en teksten!

1 like

Altijd eind juni en eind december sale bij Zara

Voor in de babykamer (en mega afgeprijsd, van 130 voor 50, voor de geïnteresseerden) :

4 likes

Haha, jij met je pakjes :smile:

1 like

Haha, ahhh. Ik zat bij m’n collega’s te schooien of iemand een Tripp Trapp Newborn set te leen heeft.

Zegt m’n (kindloze) leidinggevende: Oh, ik moest nog een Kraamkado voor je verzinnen. Bestel maar wat je nodig hebt op naam van de zaak, ik heb geen verstand van die meuk, maar wel effe enthousiast reageren als je hem op je laatste werkdag krijgt.

Enfin, deze dus net besteld :smile:

59 likes

Omg wat lief!

1 like

Ahhh die is echt zo leuk!

1 like

Hoe valen de maten bij next? Ik wil daar voor de vakantie een kort denimbroekje bestellen. Ze zit nu net in maat 74 (hema, prenatal, name it en h&m zitten broeken 74 nog ietsjes los maar blijven wel prima zitten). We gaan over 4 weken, dus verwacht dat 74 dan nog prima past. Maar ga ik dan bij next voor 68-74 of 74-80? Het is natuurlijk een korte broek, dus probleem dat het straks hoog water is hebben we niet. Vind het zo zonde 2 maten te bestellen om dan weer 1 terug te sturen :wink:

Mag ook wel na al die ellende en ruzies die ik met het bedrijf gehad heb het afgelopen jaar :joy:
Maar deze leidinggevende is wel lief.

3 likes

M is nu 69 cm en weegt 7200 gram. In prenatal heeft ze maat 74 goed aan, 80 is ruim en moet ik de pijpen omrollen. Bij next vond ik de 74-80 meer als 80 vallen.

Edit; ze is wel een smalle dame met lange benen btw!

1 like

Ik vind next vrij groot uitvallen!

1 like

Lekker onduidelijke foto’s, want ik zit in een restaurant en aan de wijn. Alles van Pre.natal. Kunnen die hele dikke winterkleren en te korte truien uit de kast.

15 likes

Zooo leuk! Dat groene broekje en truitje heb ik afgelopen week ook al 3 keer in mn mandje gedaan “ze heeft genoeg in deze maat” en dan toch weer erin, toch weer eruit etc :joy:

1 like

Stond zo lief!

Foto

39 likes

Ohhh, niet te doen zo lief :heart_eyes:

Ahhhh cutiepie :heart_eyes:

Wat een dametje al zo!!! Te cute :smiling_face_with_three_hearts:


Volgende week degeslachtsbepaling en dan kan ik ook los met kleertjes :grin::crossed_fingers:

19 likes

Dubbelzijdige poster

16 likes