Show je kinderaankopen

Nee en dan is die 56 denk ik nog net iets te ruim. Zou 'm als back up setje doen? You never know, misschien nu een iets boller babietje!

1 like

Ja ik koop 'm sowieso vrees ik hihi. Maar overweeg nu gewoon om een 44 van prenatal te doen anders?

Thanks to iemand hierboven? Heb ik net 60€ uitgegeven. Including de allereerste baby aankoop :wink: (edit: was in het aanraders topic, en is van Lindex!)

4 likes

Ik had voor 2 en 3 dus idd een pakje 44, omdat 50 bij mijn 1e ook zo groot bleek :roll_eyes:. Hebben ze alleen de eerste dag aan gehad, ik had verder voor allebei wat kleertjes van TnD en Noppies (valt best klein) in 50. Ik krijg kleine baby’s die in de kraamweek direct groeien ipv afvallen dus :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:. Zolang er lekker stretch in zat konden ze 50 wel meer dan 1x aan!

1 like

Ja hij/zij hoeft het van mij maar 1 dag aan :joy:, maar die ene dag moet het perfect zitten. :joy::joy:

Hier werd er ook meteen op dag 3 alweer aangekomen! Petit bateau in maat 50 droeg ie echt heel kort - misschien valt prenatal eigen merk gewoon Hema-stijl?
Ik bedenk me nu dat ik het ook gewoon even op elkaar kan leggen om te zien hoe het valt :smirk:

Van Next

28 likes

Van Next!

Oh mooie screenshot zie ik nu. Nouja.

2 likes

Die onderste jas heeft mijn zoontje ook. Superleuk!

1 like

Haha, ik voel me aangesproken!

Ik zou die pakjes op de website trouwens zo voorbij scrollen, maar op jouw baby zijn ze meteen veel leuker. Misschien bestel ik ze ook toch maar :no_mouth:

1 like

KIJK NOU, van de Zara. Hadden vandaag een receptie dus wilde iets chiques hebben! En dr tongetje, ik smelt.

75 likes

Rammelende eierstokken :heart::heart_eyes:

2 likes

:heart_eyes: te schattig

brb ff naar de zara webshop

1 like

OMG IK WIL NU EEN BABY :sob:

1 like

Beter niet, er staan veel te leuke dingen!

Ik wacht op de sale dan koop ik alles haha

Je hebt gelijk :cry: ze hebben echt leuke kleren zeg! Mijn baby is nog nieteens geboren en heb al zoooveel, mijn vriend wordt gek. Zulke pakjes op de groei kopen vind ik ook zo lastig omdat ik ook geen idee heb wanneer ze welke maat gaat hebben, dus heb de site maar weer netjes weggeklikt… Trots op mn zelfbeheersing.
Maar als ik dan jouw droppie in zo’n schattig pakje zie… ahhhhhh :heart_eyes:

1 like

Haha goedzo!

Ik heb nu iid ook al heel veel op de groei in haar kast… ergens jammer want kan nu niks meer kopen als er wat leuks voorbij komt :rofl: Dus dat doe ik niet meer haha.

Salty stitch flared broekje en truitje via marktplaats gescoord en nieuwe adidasjes :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Janken zo cuuuuute

1 like

Wanneer is er weer sale? :grimacing::sweat_smile:

1 like

Aaaahhh te schattig :heart_eyes:

@lovewarrior ahhh ben zo benieuwd hoe dit staat! Za wel om te smelten zijn.

Hopelijk snel :woman_shrugging:
Laten we elkaar hier f updaten haha, ben geabboneerd op de nieuwsbrief, zal tzt daar wel instaan