Show je kinderaankopen

Wat doe je nog thuis?

1 like

Laat hem gewoon in z’n bed liggen. Laten huilen is goed voor z’n longen toch?

@Coco Inderdaad online, in de winkels vind ik ook zelden wat
 En bij de Zeeman lukt het wel, maar dan moet je wel de eerste week dat de folder uit is gaan. Anders zijn alle leuke dingen al weg (hier dan).

1 like

In bv de Zara in Maastricht hebben ze en weinig en alleen maar van die baby kleren met opdruk (iets wat ik niet hoef), terwijl online veel basic te vinden is.

Heb best wel wat items van de “jongens” collectie in haar garderobe zitten! Zag nu weer zo’n leuke tuinbroeken en sweaters maar waren niet in kleine maatjes beschikbaar atm.

@Rockstar good to know! vond het ook al raar dat ze het 3 maanden aan zou kunnen :joy:

1 like

Ja het is voor velen waarschijnlijk een binnenkopper. Maar ik wist het dus echt niet en duurde eventjes voor ik het doorhad 
 :see_no_evil:

1 like

Ja bij mijn dochter i.i.g. wel, vallen strak om haar enkels :blush:

@Oprah mijn dochter van 7 maanden zit nu net in maat 68 haha dat is misschien lichtelijk ‘‘extreem’’ maar je weet van te voren eigenlijk nooit of ze exact volgens het gemiddelde groeien/in die maten vallen. Zou dus gewoon lekker shoppen, uiteindelijk passen ze het toch wel :wink:

2 likes

Zara?
Hoe ouder ze worden hoe makkelijker daar.

1 like

Yay, de eerste babybestelling is binnen. Hoop dat hij van lange mouwen houdt :joy:. Er is ook nog eens een aanbieding dus dat is sowieso top.

8 likes

Bij mijn knul in de kast vooral Hema voor basics, wat dingetjes van prenatal (nooit gedacht daar te slagen met mijn zeer specifieke smaak), CarlijnQ, Mini Rodini en Noé&Zoë. Laatste 2 merken zijn wel vrij uitgesproken dus moet je van houden.

Oh ja en Zara en H&M, maar eigenlijk altijd online gekocht.

1 like

@Oprah mijn mega baby zit met 7,5 maand in maat 80 en soms 86 omdat het niet om d’r dikke spekbenen past :eyes:

4 likes

Heb idd net een bestelling geplaatst bij Hema, die rompers zagen er wel goed uit. Prenatal ben ik helemaal vergeten, daar van de week eens naar binnen lopen. CarlijnQ en Noé&Zoë ga ik eens naar kijken. Ohh mini rodini heb ik nog het e.e.a van gehad voor mijn dochter, ze haddden toen een hele leuke tijgerprint lijn. Ik zie online veel meer inderdaad, dan maar meer online shoppen.

:scream: :scream: :scream: holymoly

1 like

Love die spekbeentjes!
K past met 9 maanden dan weer nog steeds in de Hema rompers 62/68 whaha

1 like

Hahaha ja die beentjes zijn zo flink! Iedereen heeft het er ook altijd over :sweat_smile:

1 like

Q met 16 maanden ook :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 like

De Mango heeft online dus ook super leuke kleding voor babies altijd! Heb ik hier nog niet genoemd zien worden, maar daar kwam onze halve baby uitzet vandaan.

Ik ben dus nu bij mijn ouders en ze hebben zo lief allemaal kleding voor hem geshopt, maar het is aaaaallemaal RGK-kleding. Echt verskrikkelik. De ergste (blauw witte ruitjes, 1986 rowing team champion) vinden ze het leukst :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Oooooo ik dacht alleen kindermaten!!! IK GA NU KIJKEN :eyes:

Voor de zara verslaafden hier (waar ik mezelf na maat 68 ook onder schaal hahaha)


Hoe valt dat kleinste maatje? Ik zag een heel leuk setje, waarvan ik dacht; kan wel leuk als geboortepakje. Maar de kleinste maat bij zara is 56?
Bij onze zoon hadden we een maatje 50 pakje van prenatal, en ondanks dat hij een niet kleine baby was (nouja 3.6kg en 53cm) zat het toch ruim. En jaaa ze groeien er zo in, maar hormonaal als ik was baalde ik dat het niet mooi zat hahaha

Dus
 Zit dat zara 56 een beetje als 50? Of is het echt 56?

Zara 56 is een Hema 50 dus in mijn geval was het alsnog allemaal te groot voor mijn newborns :joy:

1 like

Haha ja hier was 50 dus ook nog iets te groot. Ja na 1.5-2 weken paste het wel mooi, maar ik wilde het NU haha.
Dus ik dacht juist ik scoor een zara maatje 50! Dat valt klein :’) Maar dat bestaat dus gewoon niet :neutral_face: