Show je kinderaankopen

Voor ik er ben is t allang op geloof mij :joy:

2 likes

Maarja wat? :wink:

Jij hebt echt een leuke smaak, alles wat je hier post vind ik leuk! :relaxed:

(Hoi ik hoor niet thuis in dit topic maar kinderkleren zijn het leukste ooit)

4 likes

Blijven die pijpen ook goed zitten? Mijn kind is geloof ik fan van drie-kwart broeken, want ik vind de enkelboorden regelmatig terug op zijn kuiten


Hahaha ja ik dacht alleen maar dat ze gingen bellen dat ik hem moest halen. Beetje lullig als je dan zegt sorry zit even bij de Mac :woman_facepalming:t3: Volgende week wordt t m’n uitje tijdens z’n kdv middagje.

7 likes

NEEM ME MEE DAN

Waar shoppen jullie voor jongens?
Houd niet echt van dat babykleding met diertjes enzo. Gewoon een beetje simpel/stoer.
Liefst effen kleuren en niet te veel poespas.

Bij mijn dochter zag ik letterlijk in elke winkel wat leuks, nu zie ik nergens wat leuks.
Ben nu trouwens ook mijn babyspullen aan het uitzoeken maar ik vond het blijkbaar 2 jaar geleden nodig om echt bijna alles roze te nemen :joy: Verkopen dames de babykleding via marktplaats trouwens? En lukt dat? Heb echt mega veel.

1 like

HALLO STOP !!111!!!
ALS JE NOG EEN KEER MCDONALDS ZEGT DAN DRUIP IK VAN ME STOEL.

2 likes

Ik heb voor mijn jongens nooit in andere winkels geshopt eigenlijk. HM, Zara, Zeeman,Hema hebben ook allemaal een jongenscollectie toch?

Oh hier nog iemand! N heeft een hele lading effen shirtjes en truien van de h en m! En streepjes vind ik ook leuk, hebben ze daar ook. Vond het in het begin echt moeilijk maar word er steeds beter in :grin:!

Iets wat ik niet wist ivm die babymaten bv de maat 3 maanden of 62 is eigenlijk voor de periode voordat ze 3 maanden zijn. dus van ± 1 maand tot 3 maand en dan gaan ze naar de volgende. natuurlijk als jouw baby’tje gemiddeld is van lengte etc.

1 like

Ga maar vast rijden dan :rofl:

1 like

Ja dat wel. Maar denk bij alles meh. Misschien is het gewoon de collectie van nu. Was van de week in de Zara en er is al maar 1 tafel met newborn kleding en dan was 80% ook nog meisjeskleding. De Hema en Zeeman en H&M hadden ook weinig. Maar misschien moet ik even online kijken.

Ja, h en m online kijken idd! In de winkel hebben ze echt niks voor jongens. Zeeman hebben ze ook leuke dingen, moet je de jaarfolder even checken

Ik vind bij de Next en de H&M vaak wel leuke jongenskleding. En ik koop veel 2e hands. Ik ben zelf echt te lui en ik vind het te weinig opleveren om kinderkleding te verkopen. Ik heb aardig wat weggeven, naar de kringloop gebracht, maar ook geruild op Krijgdekleertjes. Vanwege het laatste heb ik niet veel nieuw hoeven kopen voor mijn jongste.

Ik shopte bij B. andere merken (kwam toen in mijn eerlijkeduurzameetc periode weet je wel​:joy:) en haalde gewoon effen shirtjes bij Hema (die biocotton rekken lekker). Maar ik vind dingen al heel snel unisex, dat helpt misschien ook mee :upside_down_face:

Kon je meteen ‘troostvoer’ voor hen meenemen :crazy_face:
En nu heb ik zelf honger gekregen!!

@June88 Maar in de winkel is het echt weinig. Terwijl het voor meisjes echt een paradijs is. Ohh ga ik dat even doen. Ohja goede tip, daar keek ik bij mijn dochter ook nog wel eens in die jaarfolder. Misschien moet je voor jongens iets beter zoeken ofzo. Voor meisjes hoef je geen moeite te doen het komt zelf op je af :joy:

@CindyPauper Ohh, de next ken ik nog helemaal niet. Ben niet zo van het online shoppen omdat ik die maten nooit vind kloppen, dat vind ik de winkel handiger. Maar misschien toch even doen.

Ja, ik ook. Maar heb alle ‘‘mwa’’ kleding weggeven. En alleen het allermooiste bewaard voor als ik nog een keer een meisje kreeg. En vind het echt zonde om een paar euro te krijgen daarvoor, dan geef ik het liever weg. Maar dacht misschien kan ik er pakketten van maken.

@Tessa Ja dat is ook wel een tip, wat @Oprah hierboven deelde kan ook makkelijk voor een jongen natuurlijk. Misschien even naar de ‘grote’ hema, want hier hebben ze echt maar 3 boxpakjes ofzo.

Klopt, voor jongens moet je online shoppen. In de winkels hangt alles vol met glitters en roze. En wat @Tessa zegt heb ik ook wel hoor, vind al snel iets ook voor N kunnen :joy:. Als je op de h en m site kijkt staat ook bij alles: niet in de winkel. Heb daar van die multipacks met effen shirtjes. Lekker broekje eronder en hij ziet er leuk uit!

1 like

Kan ik hem nu wakker maken om naar macdonalds te gaan? :roll_eyes:

2 likes