Show je kinderaankopen

Deze met 20 % korting :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Oh, zo’n trauma aan die bandjes. Altijd je vel er tussen en altijd blaren van dat plastic :innocent:

2 likes

Bij mijn dochter heeft dit nooit lekker gezeten :frowning: Op de een of andere manier had ze heel weinig bewegingsruimte bij haar armen.

Wij hebben er zo een voor J, toen gekocht met 11 kg. Voor haar echt een uitkomst!

Jaa maar dat hebben ze met bandjes ook niet echt voor mijn gevoel? Of ligt dat aan mij haha?

@Ohappyday ooh echt? Hij is net 10kg en 74cm en loopt echt als een soort bevroren mannetje haha. Met z’n armpjes wijd :joy::crazy_face:… maar daardoor kan ie z’n armpjes ook niet naar voren doen als ie valt. Dus hij ging op z’n neus :face_with_monocle:

Ja, bandjes werd ze echt hysterisch van en daarmee viel ze in het water hele tijd naar voren en een zwemvestje deed het ook niet voor haar. Ik heb eigenlijk nog niet gelopen met dat vestje maar in het water is ze nu zoveel vrijer en gelukkiger… ik zal wel ff een foto pmen!

1 like

Nog ff snel voor we op wintersport gaan, thermo voor d’r en een nekwarmer en skisokken. Als ze t niet koud krijgt op de piste vindt ze het sowieso leuk (hoop ik)

2 likes

CarlijnQ outlet :grimacing::sunglasses:

6 likes

Je word bedankt :woman_facepalming:t4::joy:

5 likes

Heeft ze deze outfit nodig in het leven

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

:sunglasses::call_me_hand:t3:

2 likes

Omg is dit Zara?

1 like

Nu we voor maart een vakantie naar de zon hebben geboekt, moet ik ineens zomerdingen gaan kopen voor K. in deze maat. Wat vervelend nou… de eerste bestelling is zojuist geplaatst :stuck_out_tongue:





(dat laatste broekje had ze ook toen ze net was geboren, zo’n fijn dun stofje dus nu gewoon in een grotere maat haha).

16 likes

Yes, ik ben hoofdsponsor van Zara tegenwoordig. :money_mouth_face:

1 like

Ja ik zit al te shoppen alleen hij zit nu net in maat 62, en wil hem voor NU :sob::sob::sob: Ga snel verder zoeken

1 like

Ik zweer echt bij die leggings! Heb 'm nu in 3 verschillende maten/kleuren gehad. Heel goed te combineren, blijft mooi in de was en valt lekker smal (gunstig voor mijn dochter). Heb dus uiteraard ‘‘ja’’ gestemd :wink:

1 like

Goed om te horen!!! :grin:

@June88 wist je al dat ik ook hoofdsponsor van een fastfood keten ben…

1 like

Nee joh dat meen je, welke fastfoodketen? :joy: Ik had vanmorgen toen N op de opvang was naar de Mac willen gaan om 9 uur. Maarja :woman_facepalming:t3:

1 like

Ja hallo @Oprah en @June88 kan dan iemand deze manke even Mekkie D komen brengen oke dank u :upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Was ik zelf ook over aan ‘t denken! Maar dan denk ik ja als ze die maat aan kan is het ook alweer september… of ja ik heb geen idee hoe snel een baby’tje 68 heeft en hoe lang ze het aan kunnen.

@Tessa kun je dan eerst even naar hier verhuizen ajb, bedankt.

2 likes