Show je kinderaankopen

afbeelding

Twee nieuwe slaapzakken tussenseizoen en twee pyjamapakjes :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Als een kind zo blij :heart_eyes:

29 likes

Maar dan wat ouder, want via Marktplaats.
Met een slaapzakje erbij.

6 likes

Deze beker voor D, want flesjes zijn voor baby’s. :crazy_face: En ze is een flesweigeraar. Door dat verzwaarde ding, kunnen ze altijd drinken. En met een normale rietjesbeker kan dat niet.

8 likes

Ja ideaal die beker. Ik ken ze!

Ik gebruik zelf de 360 beker. Hij had heel snel door hoe het werkte.

1 like

Vandaag deel 1 van de ikea hack learning tower gekocht! De oddvar was er niet in het filiaal in mijn buurt maar die krijg ik later dit weekend. Dus zondag zet ik 'm in elkaar en dan volgende week lekker samen kokkerellen :heart:

7 likes

Vast voor M’s eerste verjaardag, zit een lange levertijd op :blush:

28 likes

Linkje?

Wauw wat gaaf! :heart:

1 like

Oooh wat goed dat ODDVAR & BEKVAM weer eens op voorraad zijn, door die hack waren ze eig heel 2018-2019 niet leverbaar haha.

1 like

Wow dat is echt een gaaf ding!

1 like

Uiteraard weer via Marktplaats :blush: (10 euro, vet blij mee).
Ik begin er zowaar plezier in te krijgen om aankopen te doen, wie had dat nog verwacht.

14 likes

Ik heb een cadeautje gekregen (van de vriend van een vriendinnetje!!!) en ik vind het nog leuk ook! :scream:
Wat echt een godswonder is haha.

Al had de neutrale versie beter in haar kamertje gestaan.

12 likes

In 3 kleuren, want 20% korting op de spijkerbroekjes bij Prenatal

+2 hoezen die niet op de website staan

x3 voor in de Pax kast die er al stond

En deze rakker

7 likes

Goeieeeee rakker :heart_eyes:

2 likes

@Bathwater beste rakker!

2 likes

@Oprah en @June88 hij staat ook in de kamer van onze zoon. Er past héél veel Duplo in de onderste lades :ok_hand:

Het aankleedkussen is ook echt een fijne trouwens, die hebben we ook al 2 jaar in gebruik.

1 like


Omdat de andere slaaptrainer op hol sloeg snachts.

1 like

Hij is alleen nog veel te groot. Want vanaf 15kg, en T is net 10.
Maar ik las positieve reviews van mensen die ‘m met 12kg ook al wel gebruikten. Dus ik had hoop. Maar zit best lomp nu nog haha

2 likes