Show je kinderaankopen

Ik ben op zoek naar een speeltje met zuignap die op de stokke tray blijft plakken. Heb al 2 gekocht die dus niet blijven zitten. Tips anyone?

Volgens mij werkt dat nooit echt goed, al geprobeerd ze een beetje nat te maken? Dan houdt het hier thuis toch zeker een paar minuten :grin:

1 like

Dat ligt aan de stokke tray schijnt het… want daardoor blijven alle zuignap bordjes en bakjes daar ook minder goed op plakken :cold_face: (is mij verteld)

1 like

Ik had laatst een leuk bordje met zuignap gekocht, leek me zo handig. Maar die blijft inderdaad ook niet plakken :sob:

Wij staan precies op het punt om zo’n tray en precies dit opzetstukje te kopen! Lijkt me zooo handig!

Werd er hier ook in 2sec afgetrokken :cold_face:

1 like

30 seconden duurde die hier​:weary: (maar dat is al langer dan een bakje hield). Op de tafel houden die bakjes overigens ook niet, waar wij klooien ze los te krijgen pakt madam hem aan 1 kant vast en eraf :woman_shrugging:t2:

Mijne drukt hem er meer af in plaats van trekken.
Maar blijft beter zitten als een los bakje natuurlijk dus ben wel tevreden

Allemaal van de Lindex sale…

7 likes

Het schaaltje helpt de onderkant nat maken iets maar niet voldoende, die stokke placemat geen idee; na het debacle met het schaaltje had ik dit ding mega netjes uit gepakt en heb hem dus geretourneerd🤣

Wij kregen dat schaaltje dus zelf ook niet los en zij pakt hem zo aan een kant eraf, alsof ze nooit anders heeft gedaan​:woman_shrugging:t2: Vanochtend heeft een vriendin opgepast die zei het wordt straks echt een lomp slopertje :joy:

1 like

afbeelding

Rib uit lijf, maar ze kan er weer een paar maanden tegen. En met rits, dus geen schoppen tegen m’n kaak meer tijdens het veters strikken.

Edit: Bedenk me nu dat dit helemaal niet het soort stoere schoenen is dat ik wilde. Orthopedisch verantwoorde schoenen blijven toch altijd een beetje net niet.

4 likes

Had wat grotere rompertjes nodig, deze zijn van de c&a

17 likes

Twee dekentjes en een boxkleed:

6 likes


Poster voor haar grote meisjeskamer.

19 likes


Van links naar rechts Naturino, Petit Nord, Falcotto. Nieuw voor €5 (!) per paar. Bij Gideon Italiaander in A’dam Zuidoost

7 likes


En nog heel wat losse kleding, gewoon spijkerbroekjes en shirts…

2 likes

Nike en Converse via zalando en lichtgevende regenlaarsjes ook Gideon Italiaander maar volgens mij komen die van Lidl of Aldi

2 likes


Puckababy Piep


Puckababy Gogo

5 likes

afbeelding
Mingo sweater bij een mingo outlet in Rdam

10 likes

Dit is echt m’n favoriet :heart:

1 like