Show je kinderaankopen

Zara? Die hebben ‘oversized’ in die maat dus het heurt dan zo :upside_down_face:

1 like

Had een paar maanden terug hoge, met nepbont gevoerde Nikes gekocht, maar hij loopt er zo debiel op. Hij wil ze ook niet meer aan en grijpt steeds naar z’n oude adidasjes, maar die beginnen echt te krap te worden, dus nu maar nieuwe besteld.

5 likes

Ja Zara! De lengte lijkt wel te kloppen, van het romp. Maar die mouwen o.O…

En… Heb je ook zwemkleding? :grin:

Wat jammer zeg. Vind dit print van de onderste zo leuk en wilde hem ook bestellen.

Zara en ammehoela

11 likes

Elke keer als ik in de kast kijk weet ik dat J voldoende kleding heeft.
Maar dan ga ik in dit topic kijken en dan begin ik te twijfelen. :see_no_evil: Zoveel leuks te zien hier!

9 likes

Ja! Uiteindelijk een badpak geworden voor mij. Beetje een mommy look maar ben nog niet gewend aan mijn nieuwe vorm aka mijn dikke tieten

3 likes

Ik ging eigenlijk alleen voor de panterbroek maar vanwege 2e-halve-prijs ook de blauwe stippenbroek er maar bij gekocht. Ze staan 'm zo goooeedd.

Edit: ohja en ik was dus de afgelopen tijd weer begonnen met meelezen zonder account. En iemand plaatste een linkje van Linde.x. Weet even niet wie het was maar: thank you. Wat een leuk merk! Daar ga ik binnenkort de zomergarderobe voor een groot deel aanschaffen binnenkort.

4 likes

JAAAAA :heart_eyes: voor op ‘t kamertje.

36 likes

Leuk!!!

1 like

Oh zo leuk :heart_eyes:

1 like

Oh wat gek! Valt wel heel lomp dan !
:sweat_smile:

Van NEXT
Konijnenpak is voor de carnaval :rabbit:

13 likes

Wat leuk! Mijn moeder is ook druk dierenkoppen aan het maken voor het kamertje, zo schattig :heart_eyes:. Hoe gaat het met de huizenjacht?

1 like

Aaaw wat lief van haar! Die van mij is druk met breien :crazy_face:

Jaaa nou als m’n uitkering wordt goedgekeurd heb ik een appartement! In Sittard in het centrum tegenover een park en op de begane grond. :sunglasses:
Wel schijnbaar in een pauper buurt, maar dat boeit me vrij weinig.

8 likes

Creatief hoor! Toch wel heel leuk dat ze zo betrokken zijn die aanstaande oma’s. En wat fijn dat je een appartement hebt! Alleen nog even duimen voor de uitkering… spannend!

1 like

Jaaa precies crea bea oma’s :grin:
Ga deze week maar eens ff met de gemeente en woningstichting bellen en doen.

Het is niet dat ik forever uitkering nodig heb, puur tot ik weer mag gaan werken na m’n bevalling. Maar die woning moet ik wel echt nu nu nu nu hebben en daar heb ik de uitkering voor nodig.

1 like

Ik zoek een badpakje voor mijn baby, maat 68. Bestaat dat? Waar kan ik dat vinden?

Tuurlijk! Hema of prenatal heb je denk ik de beste kans

1 like