Show je kinderaankopen

Haha ja toch :sunglasses:

1 like

Die hebben wij ook in het grijs. En mijn man draagt die altijd, haha. Hadden ervoor een van Joolz maar vonden die toch niet zo handig. Deze is lekker ruim.

1 like

De nieuwe Zeeman babyfolder is uit. Staan weer super leuke dingen in. Gelukkig veel tot maat 68. Want dat past N. toch niet meer en kom ik ook niet in de verleiding om dingen te kopen :sweat_smile:

https://www.zeeman.com/nl/folder-babycollectie

6 likes

Omg die wil ik!!

Die moet ik hebben, is perfect voor de babykamer

Ik vind leuke shirtjes vinden heeeel lastig maar deze 3 zijn goedgekeurd:

6 likes

Voor de dochter :heart_eyes:

8 likes

70% korting :heart_eyes:

5 likes

Ik zag dat spijkerblousje op de “jongens” afdeling en dacht; JA HEBBUUUUH!

wederom Zara

19 likes

Leuk!!

1 like

THANKSS!! Volgens de uitzetlijst heb ik nu genoeg onder- en bovenstukken :white_check_mark:

En voor mezelf een te leuk jurkje gescoord die nog maar €5,99 was :ok_hand:t3:

4 likes

Ik vind dat zo irritant die jongens / meisjes afdeling. Mis zovaak leuke dingen omdat ik even niet bij de jongensafdeling keek. Nu kijk ik standaard eerst bij de jongens afdeling :joy:

2 likes

Volgens die lijst heb ik een overvloed :sweat_smile:
Maar heel veel kleren van onze zoon zijn ook prima te combineren voor m’n chickie. Lekker leggingkje er onder en gaan.

1 like

Maar echt hè! Zag ook leuke sweaters voor als ze ouder is, gewoon effe…
jouw dochter heeft ja ook een goede style met dr panterprintje en oranje jas :sunglasses:

@Bathwater @HvO chilllll!! gewoon aantrekken die handel.

Zara komt morgen leveren WHOOPWHOOP

1 like

Had een koop stop opgelegd maar de hema had 1+2 gratis op sale… was maae 6 euri samen ja kan ik nie laten liggen nieeee

Het is op de groei dus dat is wel weer oké :angel:

22 likes

Dat jurkje! :heart_eyes: J heeft er eentje van H&M die daar op lijkt, alleen iets kleinere stippen. Echt ontzettend schattig.

1 like

Is mijn kind zo intens uit verhouding?
Is beide maat 86. Maar zie die schouders? Ze hangen zo laag dat het gewoon lange mouwen lijken. Is ook heel breed

Ja dat denk ik? Alleen… hebben ze dan ook normale modellen shirts haha? Want ik vind dit zelf persoonlijk echt geen pan…

Baggy look? :sweat_smile: Lijkt inderdaad zo te horen. Of het valt wel heel vreemd qua maat.


M. ging shoppen met oma & mama. Mama kocht de zeeman leeg en oma betaalde :joy:

Eigenlijk gingen we voor zwemkleding voor mij want we gaan morgen zwemmen :heart:

28 likes