Show je kinderaankopen

H&M heeft leuke!

1 like

ONG CARNAVAL!! Weer een excuus om iets te shoppen voor mini! Haha thanks voor de inspiratie!

(Ps; ja ik ben een beetje oppervlakkig
laf shoppen voor het kind en ‘m leuk aankleden)

3 likes

Jaaa! Ik heb laatst een hele leuke bij Next gekocht! Ga morgen voor het eerst babyzwemmen, kan niet wachten tot ze het aan heeftđŸ„°!

https://xcdn.next.co.uk/COMMON/Items/Default/Default/ItemImages/AltItemZoom/943042s3.jpg

24 likes

Aaah wat een leuke! Is dit ook acceptabel voor m’n zoontje?

Oke grapje, maar ben soms wel jaloers op al die leuke meisjeskleding. Wel beter voor de portemonnee :money_with_wings:

3 likes

Neee joh is toch niet pauper! Is prima wonen denk ik.

1 like

Vrangedael :sunglasses:
Ik vond het ook niet pauper eigenlijk haha.

Woonde beter volk in die flat dan waar ik eerst zat.

Ohh ik dacht richting stadspark! Maar vrangendael vind ik ook niet pauper eigenlijk. Is lang geen stadbroek :sweat_smile:

1 like

Hahaha precies! Nou dan kom je maar eens op de koffie / thee als het eens zover is. :raising_hand_woman:t3:

1 like

Ik duim voor je dat alles door gaat! Dan kom ik wel koffie drinken :grimacing:

1 like

Ik heb gisteren een te cute met aardbeitjes besteld bij de H&M


18 likes

Nog niet gekocht, maar sta wel op het punt.
Op marktplaats een ledikant, wandplankje, kledingkast en commode gezien van bopita voor 300 euro. Ik ben bijna 12 weken zwanger, loop ik te hard van stapel? We willen geen nieuwe set kopen en weet niet of er veel complete babykamers op marktplaats komen. Daarnaast ben ik kieskeurig en wil ik geen witte/gladde gewone meubels
 ik heb nu een grey wash, wat stoerdere houten meubels gevonden. De lichtmetalen handvaten wil ik antraciet spuiten.

Zouden jullie het al halen? Of wachten?

  • Doen!
  • Niet doen

0 stemmers

Als het je niet in de weg staat voor zo’n lange tijd, waarom niet?

1 like

Ik zou het niet laten omdat je 12 weken bent, maar omdat ik het niet zo’n goede deal vind. Heb zelf ook alles via Marktplaats en vind 300 dan nog best veel. Juist omdat je nog tijd genoeg hebt, zou ik even wachten wat er nog voorbij komt.

2 likes

Als je het echt héél gaaf vindt en graag een hele set in een keer koopt, zou ik het doen.

1 like

Oh ik vond het best een goede deal haha. Normaal kosten de sets van dat merk rond de 1000 euro.

Gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen. Of je nou 5, 12 of 37 weken zwanger bent. Kamertje kopen doet echt iedereen op een ander moment. Dus vind je het een super mooi setje, vind je de deal goed en voelt het oké om het nu al in huis te hebben staan? Lekker doen.

Bij twijfel niet doen. Dan komen er nog wel meer goeie deals online, tijd zat.

2 likes

Er is geen goed/niet goed want dat voelt voor iedereen anders? Maar je moet geen druk voelen om de prijs. Als het alleen daarom gaat, zou ik het niet doen.

2 likes

Klopt heb je gelijk in!

Ja, daarmee vergeleken is het natuurlijk een prima prijs. Gewoon kopen als dit is wat je wilt!

Ik merkte zelf alleen in mijn zoektocht dat ik in het begin ook vaak dacht een goede prijs te hebben, maar dat het uiteindelijk nog veel beter kon. Ik heb nu een commode en ledikant (+ matrasje en aerosleep) voor 80 euro (nieuwprijs 800 voor ledikant en commode). Dat is dan geen complete set, maar met drie enorme lades in de commode heb ik niet eens een kledingkast nodig.

Gewoon lekker kopen als het goed voelt! Maar je hebt natuurlijk nog genoeg tijd en zou ook even kunnen wachten wat er verder nog beschikbaar komt.

1 like