Show je kinderaankopen

Zo leuk @Oprah is dat allemaal Zara? We hebben wel een beetje dezelfde smaak!

1 like

Jaa, daar houd ik ook van. Wacht maar als ze straks ook schoenen nodig hebben. Moet zeggen dat ik dan wel naar wat stoerder neig. Juist dr. Martens gecombineerd met zo een schattig jurkje en ik smelt.

Ze gaat je straks helemaal terug betalen met de allerliefste glimlachjes die je oooooooit heb gezien hahah, zo cliché.

@Neverland Hier ook hoor.

2 likes

Yessss Zara :v:t3:

@Coco jaaaaa omg Dr Martens… smelt smelt

De Zara collectie tussen 0-6 maanden. Dus ze kan wel even vooruit.

Ben even aan het tellen hoeveel onder- en bovenstukken ik heb met de uitzetlijst on the side.

19 likes

Wat heb je al een hoop! Leuk :heart_eyes:

Kan iemand mij sponsoren zodat ik dit allemaal kan kopen? Ok thanks

6 likes

Ik vind ze zoooo leuk, maar hier krijgt ze steeds blaren van deze schoenen? Zo klote

Ja was hier toen in t begin ook, waren nog net iets te groot. Nu niet meer!

Oeps toch maar eens kijken of mijn vriend ondertussen nog geen blaren heeft dan … :sweat_smile: @Unquestionable @lovewarrior Hij heeft vanaf het begin deze schoentjes omdat vrijwel alle andere dingen te groot zijn…

Oooh ik zie zulke leuke babykleding hier! Ik ben bezig zwanger te worden maar nog altijd niet raak dus ik mag nog niks kopen van mezelf. :grimacing:

Gewoon af en toe een paar dingen kopen. Zo doen wij dat ook :sweat_smile: dan is de klap niet te groot in 1x haha

Oops. Toch nog iets gekocht voor mn hopelijk toekomstige baby :innocent: Deze had m’n eerste kind 7 jaar geleden ook namelijk en ik vind hem zo schattig.

8 likes

Op de groei (dan mag ik shoppen hè ?
(Van de H&M)

17 likes

Die heb ik ook geshopt ( ook op de groei). :heart_eyes:

Ik heb deze gekocht, rib uit mn lijf maar vind m echt tof :heart_eyes: Het is een luiertas haha.

18 likes

Die is leuk zeg! :heart_eyes:

1 like

Weet iemand een studio noos look a like? Vind die vet leuk maar ga voor zo’n stofje geen 50 euro betalen

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar! Wil een iets subtielere luiertas voor mn man :smirk: (Voor de baby natuurlijk :joy: maar zodat mn man er ook mee over straat kan)

Ik heb deze:

Vindt mijn man prima om mee te lopen

1 like

Die past wel echt goed bij je look van gister :sunglasses:

1 like

Mijn moeder heeft er een nagemaakt voor me. Ben er superblij mee!
Dus als je een handig iemand in je omgeving hebt…

1 like

Jaa dat zou handig zijn! Helaas