Show je kinderaankopen

Babykamer. :grin:


Gordijntjes

:heart_eyes:
123
En deze muurverf maar is in het echt meer bruin/oranjekleurig

20 likes

Ik teken steeds weekplanningen om alles een beetje inzichtelijk te maken. Toch maar een hele lading magneetjes laten maken en even kijken of ik ergens een fijn magneetbord kan halen. Scheelt mij een hoop geteken en die mini hopelijk een hoop onduidelijkheid.

7 likes

Grotere maat voor m’n meissie. Zijn d’r favo schoentjes

11 likes

En nu maar hopen dat het snel zomerjassenweer wordt.

4 likes

:scream::scream::scream:
ZARA?!

Ik heb echt nog niet gekeken maar… nu zwicht ik toch haha

2 likes

Doe het niet! Niet goed voor de portemonnee

Ja shit. te laat. En nog erger; ik ging naar de ‘mini’ afdeling. Terwijl onze ‘mini’ waarschijnlijk continue naakt zal zijn (want augustus, dus bloed heet) en we nog zat ‘mini’ kleding hebben van de eerste.
En. En. En. I’m so fucked. Hahaha

Edit: onze eerste is van november. Dus baby heeft toch overduidelijk zomer baby kleertjes nodig!

3 likes

De H&M plaatjes zijn vast heel klein maar had zin om online te shoppen voor de baby :blue_heart:.

12 likes

Het kwaad is geschied.


17 likes

Alles van Next Direct:
Next1
Next2
Next3
Next4

7 likes

Ik vind het zo lastig om nu al t-shirts te bestellen.
M heeft nu maat 80(heel soms nog maat 74)
Nu 10 maand en groeit als kool!
Zara valt altijd zo wisselend !

Ik ben ook heel benieuwd hoe het valt. T. Is nu 14mnd, draagt van Hema soms nog 68 en 74… van Zara soms 74 en soms 86. De range is echt eeeenorm.
Bij Zara valt echt elk kleding stuk anders naar mijn idee. Ook als ik het op elkaar leg: de ene broek is gewoon in dezelfde maat 10x zo lang…

Ik vind het ook zo lastig! Wij gaan eind maart naar Toscane, waar het dan (hopelijk) ongeveer 18 graden is. Maar welke maat hij dan heeft? En wat hij aan moet? Echt geen idee.

Ik bedoel: hoe dan haha. En die prenatal is ook nog eens tig keer vaker gewassen en in de droger geweest…
De spijkerbroekjes nooit… :woman_shrugging:t3::sweat_smile:

8 likes

afbeelding
Mn allereerste aankoopje :heart_eyes: in de sale. Kon t niet laten

32 likes

Ik werk ook met pictos thuis. Kunnen ze altijd op het bord kijken wat er komen gaat. :ok_hand:

1 like

In het zwangerschapstopic meegeschreven en hier nooit. Beter niet kunnen kijken ook…Freddie is “opeens” ook hier in huis!

7 likes

Jalalalalalala

26 likes

Ahhhhh zoooo freakin’ lief. De kinderen/baby’s hier op FF hebben mij style dan hun moeders joh, kan ook niet anders met deze schattige kleding.

2 likes

Jaaa heb nu wel echt een gemixte garderobe! Net zoals die van mezelf :grin:
De ene dag loop ik er stoer bij de andere dag heel vrouwelijk.

Maar ben stiekem wel jaloers op haar kleding, mjaaaa betaald ze me later maar terug ofzo. HAHAHA

1 like