Show je kinderaankopen

Ik zag het, hij is zoooo leuk! Maarja eind april/begin mei, dus ik vind het qua weer zó lastig in te schatten.

Ik word zo blij van de forumbaby-liefde voor Freddie. :heart:

4 likes

Ik kreeg vandaag een tas met speelgoed van vrienden. En jawel, Freddie present! Helemaal blij om Freddie te hebben. Ben benieuwd wat I. er van vindt!

4 likes

Wat mij betreft onmisbaar voor elk kleintje. :heart: Hopelijk geniet I er ook zo van!

1 like

Dus…
Wie heeft er al de nieuwe collectie van de Zara gezien?

Niet normaal oké.

5 likes

Jaa! Hij neemt Freddie overal mee naartoe!

1 like

Heeeel leuk! Vooral de meisjes collectie :heart_eyes:

Ik vind het juist een beetje tegenvallen eerlijk gezegd (de jongens collectie). Meisjes collectie vind ik veel leuker.

1 like

Ik ook :sob:

1 like

Het valt me op dat ik jouw aankopen altijd heel leuk vind! Goeie stylo yo

1 like

Jaaaa ik ben blij, ze vind ‘m super leuk! :grin:

1 like

Deze hebben wij ook! Haha ik vind m ook foeilelijk maar mn zoontje speelt er veel mee en Freddie heeft me vaak gered als S begon te jammeren in het openbaar :sweat_smile:

1 like

Haha good to know voor als ze wat ouder is :pray:t2:

Voor bij d’r trainingspak. Vind ze zo leuk staan dat ik ook nog een paar voor buitengebruik wil.

6 likes

Heb die zwarte riblegging nu al in elke maat gehad volgens mij :'D

13 likes

Liiief! En heel herkenbaar haha. Enige met tekst dat K heeft is zijn ‘stay weird’ trui van Mini Rodini. Verder ook veel kleur terwijl ik het liefst in zwart rondloop.

1 like

Vanaf welke leeftijd ongeveer gaan baby’s Freddie leuk vinden? Mijn dochter is 2,5 maand en ze begint nu een beetje te grijpen (vooral mijn trui en bh bandje :smile:). Freddie en andere speeltjes vindt ze nog niet zo boeiend, dus ben benieuwd wanneer ze er wel mee gaat spelen. En hangen jullie Freddie ergens aan op of geven jullie m los aan je baby?

:ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:
Die zwarte sweater!!!

Had ook echt super leuke dingen bij de “jongens” collectie gezien maar die waren pas vanaf maat 80, jammerrrrrr

Mijn kind speelt sinds 3 maanden echt met freddie, daarvoor vooral kijken. Soms maak ik m vast aan bv de maxi cosi of de kap van de wagen, maar in de box geef ik m los. Ze is nu 5 maanden en speelt heel enthousiast met m en hij wordt compleet afgelebberd en rondgesmeten.

1 like

J kreeg hem rond 10/11 weken en vond hem meteen leuk. Ik hing Freddie o.a. op aan de beugel van de new born set van de Stokke-stoel, aan de Maxi-Cosi, en los in de box etc.

1 like