Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oké never mind, heb al besteld

8 likes

Kan gewoon in de wasmachine op 30 graden wolwas en wolwasmiddel.

2 likes

Vanmorgen vroeg was het velours pakje er weer, maar ik wilde hem eigenlijk in mintgroen. Nouja, toch maar een bestelling gedaan :woman_shrugging:

Broekje geinfluencend door het forum

Deze hadden we al in 50, nu ook in 56 besteld want vind de stof zo fijn

6 likes

Waaarrrr komen de Bing boekjes vandaan? :innocent:

2 likes

Volgens mij kan ik dit topic voorlopig maar beter weer ontvolgen :joy: Ik vind merinowol echt heerlijk voor mezelf dus kon het niet laten om ook wat voor de babes te bestellen.

Bedankt voor de tip @Timeless!

4 likes

Mijn M. en d’r vriendinnetje vonden het helemaal fantastisch. Ze hebben een halfuur als twee dolle honden achter elkaar aan gerend. Veel van de dansjes konden ze al half. Ik heb me kapotgelachen! Hopelijk vindt jouw meisje het net zo leuk!

4 likes

Uit het tijdschriftenschap van de Appie. Het was ook maar één verdwaald setje.

1 like

Ik hoef geen fashionblogger te worden, kreukels for life.

8 likes

Oh, daar moet ik zo nog naartoe! :+1:

@Ohappyday die met de kerkers heb ik ook. Veel complimentjes op gehad haha

2 likes

Deze boom-sticker van IKEA (Kinnared voor 9,99) die ook centimeters erop heeft staan zodat je je kind kan opmeten.

21 likes

die met de kerkers heb ik ook. Veel complimentjes op gehad haha

Gothic in de dop :joy:

6 likes

Haha, woops. Kersen dus :joy:

2 likes

Ahh zo leuk, ik hoop het ook!

Ik kwam alleen kleurboeken tegen van Peppa en Nijntje. Flinterdunne boekjes voor 5 euro per stuk haha. Heb ze maar laten liggen.

Bij de Etos voor een leuk prijsje (8 euro zo uit mijn hoofd) maten 6-12 maanden en 12-24, ze hadden ook nog 0-6 maanden maar overgroot-oma gaat weer slofjes haken. :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Ohhh, ik wil dat linker paar ook!
Ohnee, ik wil ze allebei.

Marktplaats koopje, 25 euro! Ga hem nog opknappen al is hij echt nog heel mooi en is N er blij mee!

Helaas al zooo veel opmerkingen: een keuken voor een jongen?!? :woman_shrugging:t3:

16 likes

Ze hadden nog veel meer modellen en printjes! Heb een kwartier staat te twijfelen :joy:

@June88 Jammer van die opmerkingen, niets van aantrekken. A krijgt er een voor zijn verjaardag.

Zijn ook hele rare mensen :joy:

3 likes

Hahahahaha :shushing_face: jut ze ff op dat je m roze met hartjes en strikjes gaat verven ofzo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@XJ-9 die zijn leuk! Heeft de zool iets van antislip of echt glad?

2 likes