Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ah nou deze omslachtige weg heeft toch iets opgeleverd want ik zag dat die overal opeens 10 euro korting had (er zijn er twee? Echt raar) precies in de maat en kleur die ik wilde.
Dus nog een keer besteld inclusief een vestje en jurkje waar ik over twijfelde. Breng die andere overal wel terug :joy: scheelt toch weer een tientje!

Oh en ik voel me echt zo’n millennial :joy: ik zag een Hogwarts trui met alle huizen erop en ik dacht “pfft P zit toch wel in Slytherin net als dr ouders” (mijn vriend heeft overigens nog nooit een hp boek geopend).
Hahaha echt mooi om je kind al druk op te leggen dat ze wel in het juiste house gesorteerd worden terwijl het allemaaaaal fictie is (zou serieus teleurgesteld zijn als ze hufflepuf zou zijn :snake: )

3 likes

Oké ik ben ook maar gaan bestellen…


Maatje 92 en 62 van hetzelfde shirt zodat A en Buikbaby in het voorjaar kunnen matchen :heart_eyes:

6 likes

De dingen die ik wilde zijn alweer uitverkocht in de maat die ik wil. Ik wilde dat velours pakje (het liefst ook in m’n eigen maat) maar die is nu in alle maten uitverkocht :cold_sweat: Vanavond nog maar eens proberen :crossed_fingers:

Kortingscode van €10 bij C en A op kinderkleren, aankoopbedrag vanaf €40: VOORDEEL-B3V3

6 likes

H&m zonder korting helaas…:thinking:


Sorry geen zin om te draaien. Hopelijk past ze hier in de winter nog in! Ik kan dat echt niet inschatten.

Edit: nu zie ik ineens allemaal piemels in dat paddenstoelenshirt…gaat lekker hier. Vaginadraagzak en piemelshirt :+1:

23 likes

Tweede hands gelukjes!

22 likes

Ik like het wel, maar wat is een borgvest eigenlijk?

1 like

@Timeless ik kende dit merk nog niet, wat top! Ook meteen wat besteld!

4 likes

Oooh die gele jurk had K. ook, is nog supermooi dus die krijgt babyzus straks ook weer aan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Fishing Wil wel een foto dat hij ze aan heeft hoor.

Zelf ook even wat nieuwe herfst/winterkleding aangeschaft voor Btje. Ga ik helemaal naar Rotterdam zodat ik de maten goed kan zien is de helft uitverkocht terwijl gisteravond alles er nog was volgens de app :face_with_symbols_over_mouth:.

6 likes

Jeetje mens, wat valt Zara voor kleuters toch breed zeg! Zoontje is bijna 4 en 104 is echt te klein aan het worden. Heb de herfst/wintercollectie besteld in 110, maar jeetje dat is zo breed dat hij er wel twee keer in past. Waarom kloppen hun maten nooit :sob:

C&A is ook irritant. Zomerjurkje maat 98 is krap en kort, terwijl een romper in maat 92 ruim zit. Hoe dan. Ik vind de kleertjes en stoffen over het algemeen leuk maar het verschil in maten is echt stom.

@Timeless bedankt voor de tip! :grimacing::grimacing:

Jammer dat alleen kinder dingen in de aanbieding zijn want ik zo wel een pyjama willen…

En elke keer als ik iets nieuws vind/koop etc vraagt mn vrien “hoe kom je daar nou weer aan” en het antwoord is echt 80% “meisjesforum” :joy:

12 likes

Ohja en omdat B tegenwoordig ook weer een beetje baby is :crazy_face::

En omdat ze ook toch ineens al een hele dame is:

9 likes

Wij gaan hier morgenochtend mee beginnen. Superveel zin in!

1 like

Ahh spannend! Laat je weten hoe ze het vind? Lijkt me zo leuk!

1 like

D’r bestie gaat ook mee, dus het is bij voorbaat al een succes. :joy:

1 like

Dat is helemaal leuk! Heel veel plezier morgen!

1 like

Bing staat erop, dus ik moest wel. :innocent: En de stickers zijn herbruikbaar. Erg handig in dit huishouden waarin de stickers niet aan te slepen zijn.


En ik ga bij de lokale trampolinehal een ochtendje peuterjump reserveren voor volgende week. Zo leuk om lekker met m’n vriendinnetje op stap te gaan!

8 likes

Kan beter hier vragen. Hoe bevalt dilling qua wassen? Ik heb niks van wol en op de hand lijkt me zo’n gedoe.