Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hahaha ja en dat ik hem een jurkje aan doe.

1 like

Laat even weten wanneer, voor het liveverslag van de reactie

1 like

Ik denk morgenmiddag :joy: Heb er zo’n zin in dat ik vast aan de drank ben gegaan!

1 like

2 kraamcadeautjes en 1 voor als ik zelf een baby mag krijgen.

Actie op actie. Bij Lindex

9 likes

Mooie aankoop!
Het neefje (1 jaar) van J heeft toen ze haar verjaardag vierde constant met haar keukentje gespeeld. Kan dus absoluut voor jongetjes!

1 like

Hihi die eerste 2 zijn nu ook onderweg naar mij :heart_eyes: vond het ook echt een goede actie!

1 like

De gevlekten zijn wel stroef.
De sneakers niet, die hebben een zool van stevige stof. Maar A had ook schoentjes met gladde zool en die heb ik toen zelf anti-slip gemaakt met het lijmpistool :+1:

Oh dat is slim!

Ik heb een poppenhuis voor mijn zoontje gekocht en de keuken heeft die ook gehad. Shoutout naar de haterzzzz✌🏽

6 likes

Vind dit echt totaal niet kunnen pff… Jeetje :unamused:

Ik bedoel je kunt je kind toch geen standaard keukentje geven.

2 likes

Idd, ik had op z’n minst zoiets verwacht, @June88

60dfbdeb107b9fdbf659de1da84de0fb

16 likes

Aaawh wat leuk! Ik zag hier laatst ook een tip voorbij komen dat c&a ook een collectie vanaf maat 42 heeft, had je wellicht al gelezen maar zo niet bij dezen :slight_smile:

1 like

C&a heeft ook vanaf maat 42 dingen! Zag ik laatst in de winkel :ok_hand:t2:

NVM
@Suikerklontje :joy:

2 likes

Thanks voor de tip, @Timeless!

7 likes

5 pakken Pampers voor 26€, dat is 100 luiers in totaal (in maat 5). Bij Kruidvat, zij hebben momenteel een fijne kortingsactie.

6 likes

Ja klopt idd, vind alleen zeeman best groot vallen in die kleine maten dus weet niet hoe dat met 44 is dan.

Zit nu op de site van c&a te kijken en realiseer met dat ik het gewoon in de winkels heb zien hangen maar verder nier naar de maten heb gekeken: https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/pasgeborenen-kleding?facets=ads_f10039_ntk_cs:42;&pagenumber=1

Ja klopt @mores, Zeeman en Noppies maat 44 was hier echt nog lang te groot terwijl maat 42 van C&A best goed zat. Je kunt ook kijken naar Ducky Beau, die hebben ook een preemie lijn

1 like

Verjaardagsoutfitje en een salopette :slight_smile:

6 likes

Hoe vallen de leggings van Lindex? Weet iemand dat?
Mijn baby draagt nu maat 50, twijfel of ik 56 of 62 voor de winter moet kopen? In de rompers draagt ze nu gewoon de maat 50 van lindex en die zitten perfect aan. Alleen beetje lange mouwen.

Ze zijn iig wel lang! Want omgeslagen zijn ze denk ik al ietsje langer dan normaal en dan kan je ze ook nog “ont omslaan” zegmaar hahaha

1 like