Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik wilde net hetzelfde als @FrauHelga suggereren. Gewoon alles nog een keer bestellen en dan op papier die eerste bestelling retourneren (als je daar de kaartjes al af hebt gewoon die van de 2e bestelling retourneren met papieren vd eerste).

Ik heb bij name it gewerkt en als we daar acties hadden had je standaard mensen die dan weer in de winkel stonden om het te retourneren en dan zeiden doe maar weer in mn tas, want ik neem hetzelfde weer mee met korting nu. Als we echt van die 1+1 acties hadden of speciale koopavonden zeiden we dat ook altijd maar tegen mensen “u kunt als u de mogelijkheid heeft het beter morgen halen want…”

2 likes

@FrauHelga @Suikerklontje
Kreeg net bericht dat ze het niet met terugwerkende kracht kunnen geven en ik alles moet retourneren en opnieuw bestellen… eigenlijk krom he, weer opnieuw versturen allemaal extra handelingen voor hen ook.
Maar goed, dan ga ik gewoon refreshen tot alles er weer is :joy:

:expressionless:

1 like

Jammer zeg.

Ik heb net een gedeelte van mijn laatste bestelling (die nog niet uitgepakt was) opnieuw besteld. Scheelde bijna 25€, dus dank voor de tip!

1 like

Als je graag wollen kleding wilt: Dilling! En tip: ze geven 1x per jaar 40% korting en dat is dus nu :smile::wink:.

3 likes

Erg fijn om online te kopen, want ik kan het fysiek niet aan om niet meer bij de baby afdeling maat 50-86 te kopen :sob:

7 likes

I. Heeft wat spullen van Dilling. (Ga zo weer shoppen). Maar ik vind het op maat vallen en goede kwaliteit.

3 likes


Oeps. Hoi Dilling sale.

7 likes

:joy: Nog niet maar wil het nu ook gaan gebruiken. Ik heb gehoord van vriendinnen dat dilling normaal tot wat te groot valt.

1 like

Omg die broek moet ik ook voor K. Ga maar eens even kijken of ze die ook in de 86-collecfiehebben want dat past ze nu bijna dus ben met de combinatie hoe andere h&m broeken bij haar vallen en mt 92 bang dat het alweer warm is voor hij past :joy:

Edit jaaaa vanaf de kleine maatjes tm 104 :raised_hands:t3::raised_hands:t3: Nu nog ff wat andere dingen uitzoeken zodat ik aan het minimumbedrag voor de korting kom. Echt tijd dat ik dit topic op negeer ga zetten. :joy:

Edit: oops. Eigenlijk heeft ze in 86 ook nog weinig, wat ik laatst bij zeeman kocht, 2 shirt met korte mouw, spijkerbroekje en spijkerjasje. Dus ach. Jurk en kabeltrui zijn een beetje een gok; echt van die hit of mis dingen denk ik qua hoe het staat. En ook maar meteen wat voor de babykamer, denk dat dit heel tof past bij wat ik in mn hoofd heb qua kleuren op de muur dus kan ik die proefstukjes er mooi ff bij houden en dan kunnen we daar ook maar eens mee beginnen.

Ik had gisteravond voor de ouwehoer tegen mn man gezegd ja K. en ik zijn heel verdrietig dat je weg gaat, dus wij vinden dat we dit weekend gaan troostshoppen. Op jouw kosten. En toen zei hij je doet maar, altijd goed :joy: dus zal hem de rekening geven straks :joy: nu alleen nog wat voor mezelf kopen haha.

5 likes

Nog even qua Vertbaudet @Bathwater wat een stom bedrijf haha. Mijn product is niet leverbaar (een regenjas in september, wat een verrassing dat die gewild zouden zijn) en nu moet ik ze maar mijn rekeningnummer sturen zodat ze het geld terug kunnen storten. Die hebben ze, want ik heb al betaald, maar oke :stuck_out_tongue:

Nu dus maar dit nieuwe regenjasje bij Tchibo gekocht. Vet gek, het is eigenlijk een koffiemerk maar ze hebben dus ook best leuke kleding! En werd ons aangeraden door de creche.

5 likes

Dilling bestelling op de groei

8 likes

Die salopette lijkt me geweldig en goedkoop dus daarom in 2 maten.
De lined jeans zijn ook geweldig in de winter, vorig jaar al eens gekocht.

7 likes

Oh wat een leuk boek! Mijn kind is hier nog wat te jong voor maar dit lijkt me superleuk om te gebruiken.

1 like

Zijn de jassen gevoerd, of echt een enkele laag regenjassenstof?

Urgh waarom mag ik geen screenshot van mn bestelling in de h&m app maken…
Nu moet ik t weer allemaal opzoeken :frowning:

En nog die grijze tulband die @Suikerklontje ook heeft :grinning:

Het klinkt wel als iets wat zou kunnen helpen om dingen te verwerken en bespreken, hopelijk helpt het!

Er zit een dun laagje ‘microfleece’ in. Dus niet echt heel warm, maar net even lekker onder alleen het laagje regenspul.

1 like

Wat doe je me aan, die site kende ik nog niet en toen zat ineens m’n mandje vol!

Ik heb me in weten te houden, als het goed is past dit precies als we op wintersport gaan :grin:

8 likes

Kon ik ook niet , maar wel als je via je account naar bestellingen gaat!

1 like